אירוסי הנסיך הארי

קשישה יהודיה ברכה את הנסיך וארוסתו ב"מזל טוב"; כך הם הגיבו

קשישה יהודיה בת 80, שלחה ברכת מזל טוב לנסיך הארי וארוסתו מייגל מרקל, והופתעה לקבל מהם תגובה. "היה זה מאוד מתחשב מצידך ואנו מאוד מעריכים זאת" (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
הנסיך הארי וארוסתו (צילום: שאטרסטוק)

אשה יהודיה נדהמה לגלות כי מכתב ששלחה לזוג המלכותי המאורס, הנסיך הארי ומייגן מרקל, ובו איחולי מזל טוב לרגל אירוסיהם - קיבל מענה מהזוג ובו הם מביעים את תודתם.

בעוד כמה חודשים ינשא הנסיך הארי עם ארוסתו מייגן מרקל בחתונה גדולה מפוארת וממלכתית. נישואי בית המלוכה הבריטי תמיד גוררים עניין רב בעולם בכלל ובאנגליה עצמה בפרט, ואלפי 'אוהדים' מתעדכנים על כל פרט ופרט מתהליך קביעת החתונה ועד פרטי הלבוש של כל משתתף.

אך טבעי הוא, כי בין החוגגים את החתונה המלכותית, תהיה גם אשה יהודיה מבוגרת בשנות ה-80 לחייה, שתשלח מכתב ובו איחולי 'מזל טוב' לזוג המלכותי.

"נסיך יקר" פתחה עדנה לוי, "אני ילידת בריטניה, מהדת היהודית, ואנו נוהגים לאחל באירועים משמחים את ברכת 'מזל טוב', ולכן אני מברכת אתכם בזה ומאחלת לכם רק בריאות וטוב".

עדנה לא חלמה כי מכתב זה יקבל מענה. "הם כנראה מקבלים מאות מכתבים", אמרה, אולם להפתעתה, כאשר פתחה את תיבת המייל שלה, מצאה הודעת מייל מהארמון המלכותי בהקינגהם. "היה זה מאוד מתחשב מצידך ואנו מאוד מעריכים זאת" כתב הזוג המלכותי המאורס. "הוד מלכותו וגב' מרקל שולחים לך את איחוליהם החמים ואת תודתם הרבה", חתמו הזוג.

בשנה האחרונה דיווחו כמה כלי תקשורת כי אביה של מרקל הינו יהודי וכי אף הייתה נשואה בעבר ליהודי, אך מנהל יחסי הציבור שלה אמר כי מרקל אינה יהודיה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר