"מהר ממה שחושבים"

נתניהו מעריך: שגרירות ארה"ב תועבר לירושלים - בתוך שנה

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס להחלטת ארה"ב להעביר את השגרירות לירושלים ואמר כי להערכתו זה יקרה "הרבה יותר מהר ממה שחושבים, בטווח של שנה" (חדשות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
נתניהו בהודו (צילום: אבי אוחיון, לע"מ, פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (רביעי) להחלטת ארה"ב להעביר את השגרירות לירושלים ואמר כי להערכתו זה יקרה בתוך פחות משנה.

את הדברים אמר נתניהו במהלך תדרוך כתבים בהודו. לדבריו, המהלך יצא אל הפועל: "הרבה יותר מהר ממה שאתם חושבים, בוודאי בטווח של שנה".

באשר לעמדה התקיפה של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ נגד איראן אמר נתניהו: "עושים שינוי דרמטי מאוד מול איראן. מה שהנשיא אמר, הוא קצב בעצם זמן לשינוי המתבקש ביחס לתוכנית הגרעין, הסכם הגרעין. ברור לכם שהדבר הזה יקרה ויש לזה משמעות אסטרטגית עבורנו. תיקון להסכם או ביטול ההסכם. אלה דברים מאוד חשובים, כי אחרת - הרכבת האיראנית נוסעת למקום אחד. האם האירופאים יכולים להיות בלי התמיכה של ארה"ב, זו גם שאלה".

ראש הממשלה התייחס להחלטת ארה"ב לקצץ מחצית מתקציב הסיוע לאונר"א ואמר: "זו פעם ראשונה שמאתגרים את אונר"א. 70 שנה הגוף הזה שמנציח את הפליטוּת הפלסטינית ואת הנרטיב של ביטול הציונות. פעם ראשונה שמתייצבים ומאתגרים את הדבר הזה". עם זאת אמר נתניהו כי בכל צעד שעושים, "תמיד יש סיכון מסוים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר