"זריזים מקדימים"

הוכשרו כל קווי הייצור במפעל קוקה-קולה לפסח

כמדי שנה – יותר מחודשיים לפני החג הוכשרו כל קווי הייצור במפעל קוקה-קולה בבני ברק לפסח תשע"ח במטרה לספק גם השנה משקאות בהכשר מהודר לפסח לישראל ולקהילות היהודיות ברחבי העולם (אוכל, שיווקי)

אסף מגידו | מקודם |
בסיור במפעל. (צילום: יחצ)

קוקה-קולה ישראל נערכת מבעוד מועד ומכשירה את קווי הייצור לפסח, כדי לספק את הביקושים הגדולים בארץ ובעולם למשקאות בהכשר מהדרין.

נכחו במעמד: הרב משה יהודה לייב לנדא,, בנו הרב יצחק לנדא, הרב יהודה כץ מראשי לשכתו של הרב לנדא והאחראי מטעמו על הכשרות בחברת קוקה-קולה, הרב מרדכי הסופר ראש ענף חו"ג במערכת הכשרות, הרב בנציון נשר רב פוסק במחלקת הכשרות ברבנות תל אביב, הרב בנציון פרידמן מנהל מחלקת הכשרות ברבנות תל אביב, הרב בועז הלוי, מפקח כשרות ראשי ברבנות תל אביב והרב אברהם שטיצברג - האחראי על הכשרות בחברת קוקה- קולה ישראל.

את פני הרבנים קיבלו רוני קוברובסקי, נשיא החברה והראל חייקין מנכ"ל קוקה-קולה ישראל לצד דניאל דולב סמנכ"ל תפעול קוקה-קולה בבני ברק ותומר סגיס דובר קבוצת קוקה-קולה ישראל. עוד השתתפו דוד אדטו מנהל חדר הסירופ בחברה, בני קופרמן מנהל אולם ייצור, ארנון אסף מנהל לוגיסטיקה ונוח חגבי מנהל צוות חשמל ובקרה.

את המעמד הנחה תומר סגיס דובר קבוצת קוקה-קולה קולה ישראל, שקישר את דבריו לפסוק "ושמרתם את המצות" בפרשת בא, (פרשת השבוע במעמד ההכשרה): "כדרך שאין מחמיצין את המצווה – הן את אפיית המצות והן את זמן המצווה כך גם אנו בקוקה-קולה ישראל לא מחמיצים את מצוות ההכשרה לפסח שנופלת לידינו, ומקיימים אותה בשמחה גדולה מדי שנה בשנה במעמדם של גדולי הרבנים שליט"א".

הרב לנדא פתח את דבריו בברכה חמה על קיום המעמד הזה מדי שנה בשנה.

"פסח הוא זמן שבו הציבור מחפש הכשר נאמן וטוב. במשך כל השנה אנו מקפידים ביותר על הכשרות, אך בפסח אנחנו נותנים לציבור את ההכשר המוקפד ביותר". הרב לנדא עמד בדבריו על האיסור הגדול של אכילת חמץ ועל החומרות שנהוגות בעניין זה. "כשם שבכל הדורות החמירו ודקדקו בעניין זה, כך גם אנו שמחים לעשות זאת בכל תהליכי הייצור". הוא סיים את דבריו בברכה על שיתוף הפעולה המלא של קוקה-קולה ישראל עם מערכת הכשרות, וציין את אוזנם הקשבת לדברי ההלכה.

הרב בן ציון נשר-רב פוסק במחלקת הכשרות ברבנות תל אביב נשא אף הוא דברים, וסיפר לנוכחים על ריבוי החומרות בפסח ועל מסירות נפשם של יהודים שהקפידו על קוצו של יוד בכל הקשור להלכות הפסח. גם הוא ציין לשבח את שיתוף הפעולה ההדוק של הנהלת קוקה-קולה ישראל עם מערכת הכשרות.

רוני קוברובסקי נשיא החברה ציין בפתח דבריו כי זוהי השנה ה-26 לעבודתה של קוקה-קולה ישראל עם מערכת הכשרות של הרב לנדא."חשוב מאוד לדעת לשלב בין טכנולוגיה מתקדמת לבין כשרות מהודרת, וחשוב להיות ערוכים מבעוד מועד על מנת לספק ליהודים בארץ ובעולם כשרות מהודרת בחג הפסח. אנו רואים חשיבות וזכות גדולה לעבוד בשיתוף פעולה עם מערך הכשרות של הרב לנדא שליט"א ועם רבנות תל אביב".

הראל חייקין מנכ"ל קוקה-קולה ישראל הדגיש בדבריו את ההקפדה ללא פשרות על איכות המוצרים ועל ההידור הכשרותי על מנת לספק לכל צרכן מוצר מושלם מכל הבחינות. "אנו רואים במעמד ההכשרה השנתי הזה מאורע חגיגי המסכם עבודה של לילות וימים להכשיר את המפעל לפסח, ובכך אנו שמחים לאפשר לצרכני המהדרין להמשיך ולצרוך את המוצרים שלנו בכשרות המהודרת לפסח". זו הזדמנות נפלאה להודות למערכי הכשרות של הרב לנדא שליט"א ורבנות ת"א על פועלם הרב מתוך מסירות נפש רבה ".

הנהלת החברה העלתה על נס במהלך הארוע את פועלו של הרב אברהם שטיצברג, האחראי על הכשרות בחברה ופועל במסירות ובנאמנות, מייעץ ומדריך, והכל בדרכי נעם.

עם השלמת תהליך ההכשרה, בכל דקדוקי הכשרות הנדרשים, קווי הייצור במפעל בבני ברק עובדים במלוא התפוקה עם צוות משגיחים הנמצא במקום על מנת לספק את הביקוש הרב וכדי לאפשר ליהודי הארץ והתפוצות לענג את חג הפסח הבעל"ט עם מיטב המשקאות הכשרים למהדרין לפסח.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר