חדש ברוזה: סעודת פורים במסעדה למזמינים מראש

כשאתם עסוקים בתחפושות לילדים, במשלוחי המנות לחברים, המשפחה והמחנכים של הילדים, במסעדת רוזה הירושלמית בעמק רפאים, חושבים על סעודת הפורים שלכם. קונספט חדשני, יהפוך את סעודת הפורים שלכם לחגיגה אמיתית של טעמים ושמחה, בלי לטרוח ולהפוך את המטבח, רק לחגוג מכל הלב (אוכל, שיווקי)

מסעדת רוזה. (צילום: יחצ)

במסעדת רוזה הירושלמית, שהתמקמה בין מסעדות המהדרין המובילות של ירושלים, פותחים את מתחם המסעדה במיוחד עבור מי שרוצה לחגוג את פורים כהלכתו גם השנה, כשפורים יוצא ביום שישי.

רוזה היא המענה המושלם החדש בשבילכם: מסעדה איכותית, בעיצוב נקי ואלגנטי, מנות ייחודיות ואירוח שקט ואישי. ברוזה תצמאו תפריט פורימי, מיוחד ומגוון עם מבחר מנות עשירות וטעימות במיוחד שישאירו אתכם עם שמחה אמיתית וטעם של עוד

מסעדת רוזה ממשיכה להפתיע ולהפיץ את הבשורה החדשה של חוויית בשרים הירושלמית עם טוויסטים והצעות מיוחדות לקהל אנין הטעם שצורך כשרות מהדרין. בסעודת פורים במסעדת רוזה, המעוצבת בסגנון קלאסי עם שילובים עכשוויים, עם אווירה אינטימית ואירוח ברמה אירופאית. תיהנו מכמה שעות של תענוג גסטרונמי ירושלמי שורשי, עם מוזיקה, יין ושמחת פורים ירושלמית אמיתית.

ברוזה תוכלו לערוך כל אירוע ברמה גבוהה או שמחה משפחתית כשבע ברכות, בר ובת ומצווה, בריתות וכדומה בחדר VIP או במתחם אירועים של עד 120 איש. תפריט האירועים כולל גם תפריט יינות עשיר, המשתלב מצוין עם המנות השונות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר