עידן טראמפ

ארה"ב: "תמיכה איתנה בזכותה של ישראל להגן על עצמה"

מחלקת המדינה של ארה"ב פרסמה הודעה בהתייחסות לאירועים שהתרחשו היום בגבול הצפוני: "ארה"ב תומכת תמיכה איתנה בזכותה של ישראל להגן על עצמה" (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
נתניהו וטראמפ (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

התחממות דרמטית בגבול הצפוני: מחלקת המדינה של ארצות הברית פרסמה הלילה (מוצ"ש) התייחסות להסלמה בגבול הצפוני, עם הפגיעה במטוס הישראלי לאחר הפלת המזל"ט האיראני שחדר לשטח ישראל.

בהודעת מחלקת המדינה נאמר: "ארה"ב מביעה את דאגתה העמוקה מהאלימות שהייתה היום בגבול ישראל ותומכת תמיכה איתנה בזכותה של ישראל להגן על עצמה מפני התקפות נגדה".

בארה"ב הוסיפו ותקפו את איראן: "איראן מלאה ברצון לאיים ולשלוט בכל האזור, ומתימן ועד לבנון חשים בסכנה. ארה"ב ממשיכה לקרוא להדוף את הפעולות של איראן וקוראת לסיים את ההתנהגות האיראנית שמהווה איום על השלום והיציבות".

מוקדם יותר שוחח ראש הממשלה בנימין נתניהו עם מזכיר המדינה האמריקני וסיפר: "שוחחתי גם עם מזכיר המדינה האמריקני, רקס טילרסון, גם על ההתפתחויות של היממה האחרונה ועל התפתחויות נוספות באזור".

"אני מבקש להבהיר" הדגיש נתניהו: "פניה של ישראל לשלום, אך נמשיך להגן על עצמנו בנחישות מול כל התקפה נגדנו ומול כל ניסיון של איראן להתבסס צבאית נגדנו בסוריה או בכל מקום אחר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר