חגיגת אוזני המן במגוון מילויים ברשת מאפה נאמן

חג הפורים מתקרב וברשת מאפה נאמן כבר תוכלו למצוא חגיגת אוזני המן במגוון מילויים מפתיעים, כשהם נאפים במקום בטריות מרבית ובפריכות מעולה (אוכל, שיווקי)

אוזני המן ברשת מאפה נאמן. (צילום: יחצ)

בין שלל אזני ההמן של מאפה נאמן תמצאו את המילויים הוותיקים של שוקולד, אגוזים, פרג ותמרים – אבל לצידם תוכלו למצוא מגוון טעמים מפתיעים נוספים. כמידי שנה ליין הטעמים מוסיף ומשתבח וטעמים חדשים מצטרפים לקולקציה, מאפים כאלה שטרם הכרתם וטעמתם.

לצד אוזני המן תוכלו למצוא במאפה נאמן תוכלו למצוא גם מבחר משקאות חורף, עוגות, עוגיות ומאפים טריים בהם רוגלך, קרואסונים, שטרודל תפוחים, ומבחר מאפי שמרים במגוון מילויים. לבחירתכם בכל סניפי מאפה נאמן ישמחו לחמם לכם גם את המאפים הטריים, כדי שתוכלו לפתוח בוקר מוצלח ונעים גם ביום חורפי וסגריר.

ריקי נאמן מבעלי רשת מאפה נאמן מזמינה את כולנו להנות מהמבחר המגוון: "הרשת מרעננת את ליין אוזני המן, ומשקיעה בעיצוב ובטעם. בואו לגלות הפתעות חדשות וישנות. הצלחת הטעמים והמילויים מעידה שוב שיצירתיות וחדשנות על בסיס האלמנטים המסורתיים מובילים לתוצאות טובות מהנות וטעימות לכל אניני הטעם".

רשת "מאפה נאמן" התחילה את דרכה בירושלים של פעם בשנת 1944 כאשר סב המשפחה, הרב ברוך נאמן ז"ל, היה מייצר מוצרי מאפה ומוכר אותם על גבי עגלת תינוק בשכונת הבוכרים וברחובות ירושלים. כיום מונה הרשת כ-400 סניפים בכל רחבי הארץ, כשרים למהדרין בהשגחת בד"ץ אגודת ישראל.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר