מחלבת טרה זכתה לברכתו של מרן שר התורה

בימים אלו מחלבת טרה מברכת על המוגמר בהשלמת ייצור מגוון מוצרי טרה בכשרות בד"ץ העדה החרדית, מהלך שחולל מהפכה היסטורית במקרר החלב במגזר החרדי. לרגל השלמת המהלך, ביקר מר טל רבן מנכ"ל טרה ובכירי המחלבה אצל גדולי ישראל על מנת לקבל את ברכתם למהלך (אוכל, שיווקי)

מנכ"ל טרה במעון שר התורה. (צילום: יחצ)

מלבד הבשורה המשמעותית שהביאה מחלבת טרה בהעברת מוצריה לכשרות בד"ץ העדה החרדית, המהלך אף הצליח להוביל מהפכה של ממש בקרב למעלה מ 100 רפתות המשמשות כמפעל לכל דבר וענין שקיבלו על עצמם את חומרת בדץ העדה החרדית . הישגים משמעותיים אלו זיכו את הנהלת טרה בברכתם החמה והלבבית של הרבנים גדולי התורה לשגשוג ולהצלחת מחלבת טרה.

מנכ"ל טרה הציג בפני גדולי ישראל את הפעולות הגדולות של מחלבת טרה בשנה האחרונה בקרב המגזר החרדי וזכה לברכתם הנלהבת הן על מהלך הכשרות שהושלם והן על שאר הפעולות שמקיימת המחלבה לטובת צרכני המהדרין.

גדולי התורה הביעו את קורת רוחם למהלכים העקביים של מחלבת טרה וראשי המחלבה התרגשו לקבל את ברכת הרבנים לסיום המהלך המורכב בהסבת המוצרים לכשרות הבד"ץ.

טל רבן, מנכ"ל טרה, זכה לברכתו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי, ששמע בפרוטרוט מאת הרב שמואל ח. סולוביציק האחראי מטעם בד"ץ העדה החרדית על הרפתות - סקירה ארוכה על התהליכים שנעשו ועל ההשקעה הגדולה והאתגרים הסבוכים במעבר לכשרות בד"ץ העדה החרדית, ובירכו בברכה והצלחה.

מנכ"ל המחלבה התקבל במאור פנים אצל האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק, שפתח בדברי שבח וברכה. "אתם מזכים את הרבים באמצעות מוצרי חלב בכשרות מהודרת הנני לברככם בהצלחה כפולה ומכופלת בייצור ובשיווק מוצרי טרה לכלל הציבור", בירך האדמו"ר.

בהמשך התקבל מנכ"ל טרה למפגש מרתק במיוחד במעונו של הרב משה שטרנבוך, בשיחתו הזכיר הרב שטרנבוך שלקראת כניסת טרה לפיקוח הבד"ץ התקיימו דיונים רבים ונרחבים בין חברי הבד"ץ לגבי שאלות הלכתיות מורכבות על הכשרת קווי הייצור.

"בסייעתא דשמיא", אמר הראב"ד, "בחכמתכם הרבה הצלחתם להגיע עד הלום בלי לוותר על המיוחדות של מחלבת טרה – ייצור ללא חומרים משמרים".

בהתרגשות רבה התקבלו הנהלת מחלבת טרה אצל הרב יעקב מאיר שכטר. לאחר שקיבל נתונים מקיפים על המהלך הכשרותי מאת רבני ומפקחי בד"ץ העדה החרדית בירך הגה"צ את המנכ"ל בכוונה ובחמימות בברכת כהנים: "יברכך ה' וישמרך". בסיום הביקור ולאות הערכה העניק הרב למנכ"ל מחלבת טרה שניים מספריו הכבירים.

אצל הרב יצחק טוביה וייס התקבלו נציגי וועד הכשרות של בד"ץ העדה החרדית ומנכ"ל מחלבת טרה טל רבן בקבלת פנים מיוחדת. הרב שיתף את הנוכחים בזיכרונותיו מימי נעוריו בהם עמד בשעת בוקר מוקדמת על המשמר שהחלב יהיה חלב ישראל כדת וכדין ברפתות החלב במזרח אירופה.

בהמשך סיפר הרב, על מעורבותו הפעילה בימים מקדם במערב אירופה מטעם הקהילה המקומית בכשרות תוצרת חלב במקום. "כעת, אשריכם שזכיתם לייצר מוצרי חלב למהדרין מן המהדרין היא לאין ערוך, ועל כך ברכתי נתונה ולכל העוזרים והמסייעים שטרחו ועמלו שהמהלך ייצא לפועל

לאחר סבב הביקורים המרתקים, שבהם זכה מנכ"ל מחלבת טרה לשהות במחיצתם של הרבנים וגדולי התורה ולקבל את ברכתם החמה, ציין טל רבן בהתפעלות כי אצל כל הרבנים הגאונים מאורי הדור ראו במוחש איך נושא כשרות החלב הינו נושא העומד בראש מעיניהם, והודה מאוד לרבנים ולגדולי ישראל על קבלת הפנים המאירה שזכה לה ועל ברכותיהם להמשך הצלחת מחלבת טרה לטובת צרכני המהדרין.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר