תחרות השפית הבאה: מנת אסאדו כל הדרך אל הגמר

רוצים לדעת איזו מנה הוגדרה כ"מנה ציורית", ואיזו מנה ריגשה את השפית מורן פינטו, וכמובן אילו מנות ניצחו ומי השפיות שעלו לשלב הבא? כנסו עכשיו לצפות בתחרות חצי הגמר - השפית הבאה של סולתם - שנערכה במסעדת רוזה בירושלים (אוכל, שיווקי)

(צילום: יחצ)

ריאליטי הבישול הראשון למגזר החרדי "השפית הבאה של סולתם", בשיתוף פעולה עם אתר כיכר השבת, הפך לתחרות המדוברת במגזר ובקבוצות של נשים חרדיות.

לאחר סינון קשה של מאות פניות, שכללו מתכונים מצויינים מגולשי כיכר השבת, נבחרו חמש המשתתפות שזוכות להציג לפני השופטים את היכולות הקולינריות שלהן. כעת, הגיעה התחרות לשלב חצי הגמר.

השפיות שעלו לקו חצי הגמר בתחרות השפית הבאה של סולתם הן: תמר רפאלוביץ' מבית שמש, אופירה רבני מירושלים, שרה טייב מירושלים, שרה לייבוביץ' מראשון לציון ומיכל שווץ מאלעד.

השבוע נערך קרב חצי הגמר במסעדת רוזה, הכשרה למהדרין ששוכנת במושבה הגרמנית בירושלים. חמש המתמודדות פגשו את השופטים: השפית של כיכר השבת מורן פינטו, והשף והבעלים של מסעדת רוזה עידן זינו.

המשימה שהוצגה למשתתפות, נבחרה לכבוד חג הפורים: מנת אסאדו. המשימה של המשתתפות היתה להכין את מנת האסאדו בכלים האיכותיים של מותג הסירים המוביל – סולתם.

המנות של המתמודדות בחצי הגמר:

תמר רפאלוביץ, בית שמש – מנת אסאדו מתוק חריף עם סלט עשבים מרענן

אופירה רבני, ירושלים – אסאדו בנוסח מרוקאי עם אורז ופירה עם פטריות לצד סלט עלי בייבי

שרה טייב, ירושלים – אסאדו על מצע קראסט תפוחי אדמה, ירקות שורש, איולי צ'יפוטלה ואיולי חצילים

שרה לייבוביץ, ראשון לציון – אסאדו בצריבה עם בצל מקורמל ויין עם סלט חם אסייאתי מתקתק

מיכל שווץ - אסאדו עם עלי מנגולד ופטריות מוקפצים ברוטב מתוק חריף לצד סלט בורגול

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר