התקיפה בסוריה

איראן מאיימת: מדינת ישראל תקבל מכה

"ישראל תקבל מכה על מה שעשתה בבסיס T4", כך מאיימים היום במשרד החוץ האיראני, זאת בתגובה לתקיפה בסוריה שיוחסה לישראל, בה נהרגו מספר איראנים (חדשות, בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
הבסיס שהותקף בסוריה (צילום: תסנים, טוויטר)

אחרי התקיפה בבסיס חיל האוויר הסורי T4, תקיפה שיוחסה לישראל ובה נהרגו חיילים איראנים - אחד מהם קצין בכיר, באיראן מאיימים כי מדינת ישראל תקבל מכה, בתגובה.

במשרד החוץ האיראני אמרו היום (שני) כי "ישראל תקבל מכה על מה שעשתה בבסיס T4". הדברים מצטרפים לאיום של יועצו הבכיר של מנהיגה העליון של איראן שנפגש עם אסד ואמר: "שלא יתנו לנו סיבה להחריב את תל אביב וחיפה".

היועץ הבכיר הוסיף: "אני מציע לישראלים להימנע מצעדים טיפשיים אם היא רוצה להמשיך את הקיום הבוגדני שלה, איראן יכולה להשמיד את ישראל".

כזכור, גם מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה התייחס אמש לתקיפה ואמר: "הישראלים צריכים לדעת שהם בעימות פנים אל מול פנים באירן. טהרן לא חלשה, וישראל הכניסה את עצמה לנקודת מפנה".

כזכור, שדה התעופה הצבאי T-4 שבמחוז חומס בסוריה הותקף בשבוע שעבר על-ידי טילים, כך דיווחה "סאנא", סוכנות הידיעות הרשמית בסוריה, שבתחילה האשימה בתקיפה את ארצות-הברית אך מאוחר יותר הסירה את האשמה והפנתה אותה לעבר ישראל.

סוכנות 'רויטרס' דיווחה מפי גורם מודיעין באזור כי ישראל עומדת מאחורי התקיפה, ובישראל, כרגיל, שתקו.

לפי הדיווח של סוכנות הידיעות הסורית, בעקבות תקיפת הטילים נהרגו מספר אנשים ואחרים נפצעו. לפי מרכז המעקב הסורי אחר זכויות אדם, 14 בני אדם נהרגו בהם גם אזרחים איראנים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר