צפו בשידור חוזר

כיכר Show: שולי רנד במופע להקה מרגש

הזמר והיוצר שולי רנד, במופע מוזיקלי מלא ומרגש מבית 'כיכר Show' שנערך באמפי שלווה בירושלים. 'כיכר השבת' מביא אליכם לסלון את מיטב האמנים במוזיקה היהודית (כיכר Show)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום ועריכה: נעמי רטבי. סטילס: חיים טויטו)

קרדיטים:

הפקה וניהול אמנותי: איציק דניאל
צילום והפקת וידאו: נעמי רטבי
הגברה ותאורה: עידן שונם הלוי
טכנאי קול: מושיק צברי
הקרנות: יוסי עטר
וידאו ארט ומולטימדיה: מדיה פרו
צילום סטילס ועיצוב גרפי: חיים טויטו
ניהול במה: אמיר צברי
פסנתר: אסף תלמודי
כינור: גדי פוגטש
הנחיה: מנחם טוקר
ייצוג שולי רנד: אף די די פרודקשיין
ניהול אישי: דוד פדידה

לצפייה במופע הפתיחה של יונתן רזאל והפסנתר כנסו כאן

לצפייה במופע המלא של אוהד מושקוביץ כנסו כאן

לצפייה בקומזיץ של פיני איינהורן כנסו כאן

• לצפייה במופע של אברימי רוט וצבי וייס כנסו כאן

שולי רנד: לא אכפת לי להישמע בנאלי - אנחנו צריכים אחדות

שולי רנד הגיע לתקופת הקורונה מתוך שיא של הופעות במסגרת ההצגה שלו "תשליך" ובמופעים רגילים, לכבוד חג הפסח הוא הגיע לערוך מופע מלא משיריו כחלק ממותג ההופעות החדש מבית 'כיכר השבת' - 'כיכר שואו' בשיתוף 'שלווה', קרן דניאלי, הדסה, איחוד הצלה, נועם 1, המבורגרס, וול דאן באודיטוריום של המרכז הלאומי-שלווה.

בראיון המסורתי של 'כיכר שואו' הוא מתייחס למופע בלי קהל ואומר, "זה לא קל אבל גם לא כל כך נורא. מפעילים את הכוח המדמה. בדרך כלל ההופעות שלי לא בנויות על פידבק של שירה בציבור כך שהיה לי יתרון מסוים בדבר הזה".

"שמתי בראש מה שאמר הרבי מחב"ד ליהודי שהכין דינר עצום והייתה סערה גדולה והכל כמעט התבטל לו והרבי אמר לו שאפילו אם נשמה אחת שהשתתפה בערב בשביל זה כל הערב הזה היה שווה. ואכן, בסוף הערב ניגש אלי ילד קטן וחמוד מהיחידים שישבו באמפי ואמר לי שולי אני בא להופעות שלך תמיד והיה לי ממש כיף. הקב"ה אמר לי שהייתה נשמה אחת שנהנתה וכבר זה היה שווה", אמר שולי.

הוא מתייחס למצב הכללי ואומר "יש לי מסר לציבור החרדי, פשוט בואו נשמור על עצמנו כולנו. בואו נקשיב לדעת התורה שאומרת שזה זמן צריך לשמור על עצמנו. הקב"ה שומע תפילה גם כשאנחנו ביחיד, לא צריך לעשות שטויות".

"יש אין ספור מחשבות ואני חושב שזה הזמן להפעיל את העניין של האמונה, לראות את הקב"ה בתוך הערפל הזה ולהאמין שעם כל הכאב והפחד משהו טוב יפעל מהדבר הזה", מחזק שולי.

"זה לא זמן לציניות ולכפלי משמעויות שאנחנו רגילים להם, הקורונה מאחדת את כולנו סביב דבר אחד וזה תקופה שלא צריך פלגנות או מחלוקת. כולנו מפחדים, כולנו רוצים לחיות".

"אולי אחדות נשמעת כמו דבר בנאלי ולפעמים אנשים פוחדים לומר דברים בנאליים או כאלה שנאמרו הרבה פעמים אבל אני טוען במשך שנים שזה שהדברים בנאליים, לא אומר שזה לא האמת לאמיתה. זה גם סוג של קליפה שיש על הדבר הזה כנגד הדברים הפשוטים כמו אהבה ושלום וצריך לדעת לקלף אותה ולהכיר באמת", אומר שולי רנד, ומוסיף לסיום, "שנהיה כולנו בריאים ושלמים ונוכל לחזור להתפלל ברוב עם הדרת מלך ושכמה שפחות אנשים יפגעו או יסבלו צער מהדבר הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר