קומבינה ישראלית

מחפשים להגניב מטען למטוס מבלי לשלם? זה הפתרון

טיסות הלואו-קוסט מאותתים על ירידה במחיר, אולם מחירי הכבודה מקפיצים את המחיר • כך מגניבים חובבי הטיסות הזולות כבודה נוספת למטוס מבלי לשלם, ובצורה חוקית לחלוטין (תיירות)

איציק אברהם | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

החופש הגדול הסתיים, תקופת החגים חלפה אף היא, ומחירי הטיסות החלו לרדת לקראת בוא החורף, אולם גם אם תצליחו לשלם על טיסה תאלצו להוסיף סכום משמעותי על העלאת מזוודה לטיסה - סכום שלעיתים מכפיל ואף משלש את עלות הטיסה.

אז אם אתם חובבי טיסות זולות יש סיכוי שתעדיפו ללבוש כמה חולצות אחת על השנייה ולהוריד אותם במטוס, או לפצל את הכבודה לכמה שקיות ולבקש מאנשים שהגיעו ללא כבודה להעביר את השקית עבורכם - כשהנוסעים עלולים לסרב ובצדק מחשש שאתם מבקשים מהם לעביר חומרים אסורים.

בתקופה האחרונה פרסמו אושיות רשת דרך יצירתית להעלות לטיסה כבודה ללא תשלום, וזאת באמצעות ניפוח כריות: בסירטונים שהופצו ברשתות החבריות נצפו נוסעים לוקחים ציפה של כרית, ממלאים אותה בבגדים ומעלים את הכרית לטיסה - כשעל פי החוק ניתן להעלות לטיסה כרית ללא תוספת תשלום.

אותם נוסעים דיווחו שגם במקרים שבהם בוצע שיקוף לכריות הטיסה שלהם, והבודקים ראו כי מדובר בכרית שמלאה בבגדים - הם לא אמרו להם דבר, מכיוון שחוקי הטיסה לא מגדירים את מילוי הכרית אותה מותר לנוסעים להעלות איתם לטיסה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר