'ציוצים אנטישמיים'

מול ביתו של יו"ר טוויטר: יהודים הפגינו • צפו

פעילים יהודים וארגוני שואה מחו על תכנים אנטישמיים שמקבלים במה ברשת החברתית 'טוויטר', מול ביתו של ג'ק דורסי • המפגינים הקריאו ברמקול ציוצים מכחישי שואה (עולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
מתוך ההפגנה (צילום: End Jew Hatred / טוויטר)

פעילים יהודים הפגינו השבוע מול ביתו של ג'ק דורסי, יושב ראש ומנכ"ל טוויטר, בקליפורניה שבארצות הברית, לגבי ציוצים אנטישמיים ומכחישי שואה שמקבלים במה בפלטפורמה המפורסמת.

בשל הנחיות הריחוק החברתי, לא התקהלו המפגינים יחד אל מול ביתו, אלא נסעו לצד הבית כשהם כורזים ברמקולים מתוך רכבים שעליהם נכתב 'לעצור את שנאת היהודים'.

ברוק גולדשטיין, פעילה יהודית נגד אנטישמיות, הקריאה בקול ציוצים שבהם הכחשת וזילות שואה, שהפלטפורמה לא טרחה להסיר. בין הציוצים: "הזכייה של ג'ו ביידן מזוייפת - כמו השואה", ו"השואה הבדוייה מעולם לא קרתה אבל אני רוצה לעשות את זה שוב בכל פעם מחדש".

מאוחר יותר הסבירה גולדשטיין כי "דורסי חסם את קולם של מנהיגים פוליטיים שהוא רואה בהם שנאה (טוויטר חסמה את הנשיא היוצא דונלד טראמפ. י"נ). עם זאת הוא משאיר חומר ניאו-נאצי. איזה מסר זה משדר? שהוא תומך בשנאת יהודים? ששנאת יהודים מקובלת חברתית? אם הכחשת קורונה והכחשת 1.6 מיליון קורבנותיה היא בעייתית - אז גם הכחשת השואה ו-6 מיליון קורבנותיה היא בעייתית".

יוזכר כי דיווחנו היום ב'כיכר השבת', כי ג'ק דורסי הודה כי חסימת החשבון של נשיא ארה"ב היוצא, דונלד טראמפ, מהווה תקדים מסוכן אך הדגיש כי זו הייתה החלטה נכונה בשל הנסיבות יוצאות הדופן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר