דיאטה מקורית

לא חייבים חדר כושר: קפיצות בחבל מדהימות ביעילותן

אתם רוצים לרדת במשקל, אבל לא מסתדר לכם ללכת לחדר כושר. האם יש דרך שבה תוכלו לעשות כושר מהבית, ולהשיל עשרות קילוגרמים? נסו לחזור לילדות ולקפוץ בחבל (בריאות)

מישאל לוי | כיכר השבת |
קפיצה בחבל | אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

ניסיתם פעם להירשם לחדר כושר? אתם מעבירים את כרטיס האשראי ומתחייבים על סכום חודשי קבוע, אולם לאחר חודש שבו אתם מקפידים לפקוד את חדר הכושר, מתחיל להימאס לכם. אתם ממשיכים לשלם את דמי המנוי מתוך תקווה שהכסף שאתם משלמים יאלץ אתכם לשוב ולהופיע בחדר הכושר, אולם בפועל שום דבר לא יוציא אתכם מהבית.

ובכן, מסתבר שאתם יכולים להישאר בבית ועדיין להוריד עשרות קילוגרמים ממשקלכם, וזאת באמצעות חבל קפיצה פשוט של ילדות בנות 7. לא תאמינו כמה קילוגרמים אתם עשויים להוריד, ועד כמה הגוף שלכם יודע להזיע.

קחו מגבת, מלאו בקבוק של כמה ליטרים במים, והתחילו לקפוץ. נסו להגיע לכמות של 1,000 קפיצות ביום, ותופתעו לגלות שהגוף שלכם ישיל קילוגרם אחר קילוגרם, כשאתם הולכים ומרזים. יש טענות המצביעות על כך שקפיצה בחבל של כרבע שעה מקבילה לשריפת הקלוריות שתקבלו מחצי שעה של ריצה.

אם אתם רוצים ללכת על הקצה - הקפידו לקפוץ גם על רגל אחת, כשכמובן שבתחילת הדרך תתעייפו מהר, אולם בהמשך כפות הרגליים שלכם יתחסנו ותוכלו לקפוץ דקות ארוכות מבלי להישבר.

אז איזה חבל לבחור? תוכלו כמובן לבחור בחבל הפשוט של הילדות, אולם מהירות הסיבוב שתוכלו להגיע אליה תהיה מוגבלת. אם אתם רואים שאתם מתחילים להתקדם נסו לרכוש בכמה עשרות שקלים חבל ממתכת שיאפשר לכם לקפוץ במהירות הרבה יותר גבוהה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר