זה הטיפ ששווה זהב

מרגישים שאתם עובדים פחות? יש לנו טריק!

אנחנו לקראת סוף החורף, ומחקרים שנעשו מגלים נתון מפתיע: ככל שתיחשפו יותר לאור תהיו תועלתיים יותר • איך זה עובד ומדוע זה נכון בעיקר בימים אלו? כל התשובות כאן • נסו את זה בבית או במשרד (אימון אישי)

ארי טננבוים | כיכר השבת |
אור. זה מה שאתם צריכים היום (צילום: שאטרסטוק)

אם אתם מרגישים בימים אלו ירידה בתפוקת העבודה, או בכלל במצב הרוח, ייתכן שיש לזה סיבה מעניינת: אתם לא חשופים מספיק לאור.

בואו נסביר. בימות החורף, בפרט אלו הקרים, יש ללא מעט אנשים דכדוך חורף קל. אלו ימים קצרים שבהם אנחנו חשופים מעט מאוד לשמש. ממילא, זה עשוי להשפיע לנו על מצב הרוח.

לא לכולם יש את דכדוך החורף הזה ולכן, אם אתם מרגישים שהכל בסדר אתכם, אבל לא מבינים מדוע יש לכם קצת ירידה בתפוקת העבודה או במצב הרוח, כדאי שתעשו את הפעולה הבאה:

תדליקו אורות בבית או במשרד. והרבה.

מחקרים מראים נתון מדהים. ככל שניחשף יותר לאור (מה טוב אור השמש, אבל אם היא מתחבאת בין העננים – השתמשו בטכנולוגיה שקיימת) כך מצב הרוח שלנו ישתפר והפרודוקטיביות שלנו תעלה.

שימו לב, למי שיש דכדוך חורף והוא רוצה 'לצאת' מזה, בין יתר ההמלצות, מומלץ לו לעשות טיפול באור. הטיפול הולך כך: המטופל יושב מול מכשיר תאורה מיוחד שפולט אור בהיר וחזק שמדמה את אור השמש.

הטיפול הזה יכול לעודד שינויים ברמות החומרים השונים שהמוח מפריש ולסייע בשיפור מצב הרוח.

חשוב להדגיש: אל תנסו את הטיפול הספציפי הזה בבית. לא כדאי לשים מול העיניים גוף תאורה שאינו תואם לטיפול שאתם מחפשים. יש לעשות זאת לאחר התייעצות עם רופא.

מה שכן, אחרי שהבנו שיש דבר כזה - טיפול בתאורה – נוכל להבין בנקל מדוע כדאי להדליק את כל הבית או סביבת העבודה באור חזק.

התאורה משפיע לנו על המוח ועשויה לגרום לנו לאנרגיה גבוהה יותר.

הדלקתם כבר את האור?

הערה: אנשים שסובלים מבעיות עיניים צריכים להתייעץ עם הרופא או האופטיקאי לפני כל טיפול באור כדי לא לגרום להחמרה במצב העיניים ובכלל, יש להיוועץ עם רופא לפני טיפול באור בכל מצב.

הבהרה: הכותב אינו רופא. המידע המופיע בכתבה מיועד להרחבת הידע האישי וההבנה בלבד ואינו מהווה תחליף להנחיה רפואית, חוות דעת וכדו'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר