נערים התבצרו עלו על אוטובוס

חקירת מות אהוביה סנדק: הפגנה סוערת בירושלים • תיעוד

כהמשך להפגנות הסוערת ביום חמישי בירושלים, מאות מפגינים בשעה זו בכניסה לירושלים, כמחאה על מותו של אהוביה סנדק ז"ל ובקשה לחקור את השוטרים | למעלה מ-10 עצורים • צפו (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
ההפגנה בירושלים (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הפגנה חריגה מתקיימת הערב (מוצ"ש) בירושלים, במחאה על אי הענשתם של רוצחי הנער אהוביה סנדק ז"ל. חבר הכנסת בן גביר, הגיע בדקות האחרונות להשתתף בהפגנה.

מאות המפגינים חוסמים בשעה זו את הכניסה לירושלים, ליד גשר המיתרים, ורבים מהם מתעמתים באלימות עם שוטרים, שהגיבו ביד קשה ועצרו נכון לשעה זו, עשרה מהם.

שלושה מהמפגינים עלו על גג אוטובוס - התבצרו בו, והצליחו לחסום את הכניסה לעיר ירושלים, כוחות מג"ב הצליחו להוריד את המפגינים - על ידי הידברות.

חבר הכנסת בן גביר שהגיע במהלך ההפגנה, התקבל בהתלהבות על ידי הצעירים, שהחלו לקרוא לעברו: "או אה מי זה בא, ראש הממשלה הבא".

בן גביר מגיע להפגנה

כזכור, ביום חמישי האחרון, המפגינים הגיעו לכניסה לעיר וחסמו צירים, המשטרה בתגובה עצרה כ-15 מפגינים והשתמשה באקדח טייזר ובאלות כנגד המפגינים.

מהמשטרה נמסר: "כוחות משטרה ומג"ב פועלים בשעה זאת סמוך לגשר המיתרים בכניסה לעיר ירושלים, זאת בעקבות מחאה המתקיימת במקום. בשעה האחרונה, בוצעו מספר ניסיונות לחסימת הכניסה לעיר ובדקות האחרונות, מספר צעירים טיפסו על גג אוטובוס".

"השוטרים פועלים להורדת מפירי הסדר ולשמירה על הסדר הציבורי באזור. עד כה נעצרו במקום 4 חשודים בגין הפרת הסדר הציבורי. משטרת ישראל תמשיך לאפשר את חופש המחאה בגבולות החוק, אולם לא תאפשר הפרת הסדר הציבורי בניגוד לחוק".

ההתפרעויות בירושלים, מצילום של דוברות המשטרה

במשטרה עדכנו: "נכון לעכשיו (22:40), כביש 1 נחסם לתנועה בין גינות סחרוב לצומת הרצל-ירידה לכביש בגין, ושוטרי התנועה מכווינים את הנהגים לצירים חלופיים. בשעה האחרונה, חלק מהמפגינים הפר את הסדר תוך ניסיונות לחסימת הציר, אלימות כלפי השוטרים, גרימת נזק לניידות משטרה ויידוי אבנים לעבר כוחות המשטרה הפועלים במקום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר