ארוחת בוקר או ארוחת עשר: מה חשוב יותר?

ארוחת בוקר והכנת כריכים לארוחת עשר נחשבות למשימות חשובות ובו זמנית גם מסורבלות. אם נשים לב לכמה בעיות שמאפיינות את הארוחות הללו נפיק מהן את המיטב * שימת דגש על ארוחות הבוקר ועשר חשובות במיוחד להתפתחות ילדייך

יערית אלבז | כיכר השבת |
ארוחת בוקר והכנת כריכים לארוחת עשר יכולה להיות מעצבנת ומסורבלת. שימי לב ל- בעיות עיקריות שיכולות להקל עלייך את שלב ההכנה ויגרמו לילדייך לאכול יותר.

מדלגים על ארוחת הבוקר? לא טוב

הלחץ של הבוקר לא מאפשר לכולם לשבת בנחת ולאכול את ארוחת הבוקר בכיף, כתוצאה מכך הילדים אוכלים רק בשעה 10 בבוקר, בזמן שהם קמים מוקדם יותר. השעות הראשונות של הבוקר חשובות מאד שיהיו מוזנות. הסתפקות בגישה 'שהילד יאכל משהו', או רק 'משהו קטן בדרך לבית הספר', לא ממש טובה עבורו. כדאי להכין מראש ארוחת בוקר המורכבת מפירות, יוגורט, או חביתה וירקות. שתיית כוס מים חשובה מאד בבוקר למערכת העיכול, ארוחת עשר צריכה להיות ארוחת ביניים. זה יעזור לו להגיע להישגים גבוהים יותר וישמור על בריאותו.

מה אתה רוצה לאכול בבוקר? טעות

לשאול את הילד מה אתה רוצה לאכול בבוקר, זוהי כמעט אחת השאלות שרוב הפעמים התשובה עליה תהיה שום דבר, או כלום. ההתארגנות, הלחץ, בתוספת העובדה שלא כולם קמים רעבים בבוקר, גורמת לילדים במיוחד לדלג על ארוחת הבוקר ולהמתין לארוחת עשר. כדי להתגבר על תשובה שלילית ולוותר על השאלה הזו לאלתר, כדאי להכין טבלה, ממש כמו תפריט שבועי שיהיה תלוי על המקרר, זה לוקח בדיוק כמה דקות ואתם מאורגנים, נותן תחושת וודאות, סדר, מסיר ספקות. תנו לילדים להיות שותפים בקביעת התפריט, זה נותן להם תחושת שייכות .

מכינים את הכריך בבוקר? חבל על הזמן

הכנת כריכים בבוקר גוזלת זמן רב, הלחץ וחוסר הזמן יכולים לגרום לפספוס וגם להוציא כריך פחות מושקע וטעים. הכינו מהערב בתוך קופסא אסטתית ומגרה את האוכל, אל תשימו ירקות בתוך הכריך זה גורם לא להראות לא טוב, בשל הנוזלים שבירקת, חיתכו ירקות ופירות בנפרד, דברו עם הילד על הכריך של הבוקר, בערב. הכנה מוקדמת רק מועילה, הניחו במקרר זה נשמר נפלא, הוסיפו שקדים, אגוזים, כחלק מהתפריט, יש חשיבות רבה לארוחה הזו. שימו אליה לב.

לא מוותרים על שום ארוחה, ארוחת בוקר חשובה לא פחות מארוחת עשר, כמובן שלא צריך להעמיס, אבל לחלק זאת בהתאמה לילד, ארוחות אלו חשובות מאד להתפתחות הקוגנטיבית שלו ויש להם קשר ישיבר למצב רוחו. אל תוותרו עליהם.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית