חייבים להכיר: התרגיל המדהים שיוציא לכם סרטים מהראש

הכרתם את מטא-קוגניציה? כך התרגיל המחשבתי המדהים הזה יעשה נפלאות בחיים שלכם ויווסת את הכימיקלים וההורמונים בגוף שלכם (בריאות, מחשבה)

יערית אלבז | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

על "מטא-קוגניציה" בטח כבר שמעתם. ובכל זאת, תנו לי לפשט לכם קצת את המושג.

מכירים את זה שאתם נכנסים לסרטים? ואפילו כמה פעמים ביום. לפעמים זה סרטים בכמות מוגברת, בעיקר על שטויות, על רגשות ותחושות לא ממומשות שנתקעות לנו באונה הימנית וחוזרות על עצמן בלופ, הולכות ומתעצמות עד שממש אנחנו מקבעים אותן אצלינו ומאמינים כאילו הן מתרחשות ממש כאן ועכשיו במציאות של חיינו.

אז זהו, שלא!

חברים יקרים, אל תכניסו את האויב של עצמכם לבית שלכם.

המחשבות האלו, הסרטים שאתם מייצרים, עוד הרבה לפני שהם מתקיימים, אתם מקבעים אותם במחשבה. הם מתנחלים לכם באונה וכמו שנאמר - הנה לכם מציאות חדשה שיצרתם בנפלאות דמיונכם והפכתם לסרט הבדיוני הכי מנותק ממה שקורה באמת בחייכם.

הופה... הנה פה בדיוק נכנסת לה המטא-קוגניציה - כלי עזר נהדר שעוד לפני שסיימתם לביים את הסרט החדש שלכם ולהעלות אותו לאוויר העולם, לאקרני המציאות של חייכם, הכלי הזה בא לעזור לכם לעשות קצת סדר, לנבור במחשבה.

תנשמו, תעצרו רגע. אל תתנו לתחושות המועצמות שמתרוצצות בכם להפוך את הרגשות לסרטים בדיוניים. תפנו מקום וכבוד לאונה הקדמית שלכם ותשאלו את עצמכם: רגע, זה באמת היה? זה רק בראש שלי? תנו לחלק היצירתי שבכם להבדיל אתכם מיצורים חסרי הבנה, בנאליים וחייתיים, לבני אדם אנושיים במובן הכי פרקטי של המילה.

תתפשטו, תפרקו ותבינו כי הסרט הזה שנכנסתם אליו עוד הרבה לפני שהוא יתממש לכם באמת בחיים הוא במחשבות שלכם!!!

ותעשו טובה למח שלכם. תשאלו אותו כמה שאלות פשוטות. תתעניינו בתחושות שלכם. ׳המטא קוגניציה הזאת תעזור לכם להבדיל בין דמיון למציאות. יאללה קדימה, שאלות בבקשה…

עכשיו קחו את החלק המחשבתי הגבוה ביותר שבכם, תשתמשו בו בהבנה ובחכמה ותראו נפלאות בעתיד החדש שתבנו בעצמכם במו המחשבה וברגש שלכם בצורה הכי מושכלת ויצירתית שיש.

מטא-קוגניציה, תזכרו!

תעבדו עם זה. זה יעשה נפלאות בחיים שלכם ויווסת את הכימיקלים וההורמונים בגוף שלכם. תכנסו לזה תפתחו את זה בכם, תשקיעו בעצמכם זה נמצא אצלכם וזה אך ורק שלכם!!!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית