לגזור ולשמור: 10 כללים לפיקניק מושלם

ימי הקיץ הארוכים והחופש המתקרב מביאים איתם הרבה שעות פנאי. זהו הזמן האידאלי בו המשפחה יכולה להתגבש ולצאת להתרענן בטבע * 10 כללים שיהפכו את הפיקניק המשפחתי שלכם למושלם (משפחה)

Mame | כיכר השבת |
1.
בבוקר לפני היציאה לפיקניק, שלפו מהמקרר - ירקות והרבה – בכל הצורות הסוגים והצבעים, חיתכו אותם והכניסו לתוך כלי אטום (אפשר להביא סלטים שהוכנו מראש או ירקות ולחתוך בפיקניק עצמו).

2. הקפיאו מראש בפריזר מלאי של קרחונים. הם ישבו שם בשקט ויחכו לרגע שתשלפו אותם בבוקר ותכניסו אותם לצידנית הפיקניק לשמירה על הטריות .

3. עטפו לחמים ולחמניות בנייר אלומיניום. הם יישמרו הרבה יותר טריים וטעימים.

4. אל תשכחו לקחת שתי שקיות גדולות: אחת לזבל ואחת לבקבוקים ולכלים למחזור.

5. בהתאם לאופי וגיל הילדים, כדאי לשלב טיול קצר לפני הפיקניק: הליכה קצרה בשבילי היער, טיול על גדות הנהר, טיפוס על הגבעה וירידה חזרה ועוד. בטיול עם ילדים בוגרים יותר מומלץ לשלב אפילו מסלול טיול מאתגר יותר. טיול עושה טוב לנפש, מפגיש אותנו עם שבילי ארץ הקודש, וגם פותח את התיאבון.

6. לרוב, ילדים מסתדרים נפלא בחיק הטבע, ואינם זקוקים לפעילויות מיוחדות. הם נהנים להתרוצץ על המדשאות, לטפס על הגבעות, לגלוש על דיונות, להכין עוגות בוץ, להטיל אבנים לנחל, אבל תמיד נחמד להכין פעילות קטנה למקרה שימצו את ההתלהבות מהאתר ויפריעו את מנוחתכם עם שאלות נוסח "מה עכשיו":

ספר, חישוקים, עפיפון, בועות סבון, משחק קלפים, שחמט, כדור, אוהל ועוד.

1.,2. הקפיאו מראש בפריזר מלאי של קרחונים. הם ישבו שם בשקט ויחכו לרגע שתשלפו אותם בבוקר ותכניסו אותם לצידנית הפיקניק לשמירה על הטריות .,3. עטפו לחמים ולחמניות בנייר אלומיניום. הם יישמרו הרבה יותר טריים וטעימים.,4. אל תשכחו לקחת שתי שקיות גדולות: אחת לזבל ואחת לבקבוקים ולכלים למחזור.,5. בהתאם לאופי וגיל הילדים, כדאי לשלב טיול קצר לפני הפיקניק: הליכה קצרה בשבילי היער, טיול על גדות הנהר, טיפוס על הגבעה וירידה חזרה ועוד. בטיול עם ילדים בוגרים יותר מומלץ לשלב אפילו מסלול טיול מאתגר יותר. טיול עושה טוב לנפש, מפגיש אותנו עם שבילי ארץ הקודש, וגם פותח את התיאבון.,6. לרוב, ילדים מסתדרים נפלא בחיק הטבע, ואינם זקוקים לפעילויות מיוחדות. הם נהנים להתרוצץ על המדשאות, לטפס על הגבעות, לגלוש על דיונות, להכין עוגות בוץ, להטיל אבנים לנחל, אבל תמיד נחמד להכין פעילות קטנה למקרה שימצו את ההתלהבות מהאתר ויפריעו את מנוחתכם עם שאלות נוסח "מה עכשיו":,ספר, חישוקים, עפיפון, בועות סבון, משחק קלפים, שחמט, כדור, אוהל ועוד.,,7. תרמוס – אל תשאירו אותו בבית. אין כמו כוס חמה של תה או קפה אחרי ארוחה טובה. אל תתעצלו, ומלאו את התרמוס במשקה האהוב עליכם וארזו אותו לצד קינוח אהוב: עוגיות מלוחות, עוגה בחושה, עוגיות שוקולד.,8. חשוב לזכור:,* בקבוקי מים קפואים - 2 לילות לפני מועד הפיקניק הקפיאו 2-3 בקבוקי מים, אשר ישמשו אשר ישמרו על קור המאכלים בצידנית.,* מחצלת או שמיכת פיקה נוחה.,* כלים חד פעמיים – צלחות וכוסות חד פעמיות, מפת שולחן חד פעמית, סכו"ם, מפיות,* פותחן קופסאות וחולץ בקבוקים,* קרם הגנה,* אלתוש - למי שרגיש ליתושים,* חבילת פלסטרים,* מגבונים לחים,* כובעי מצחייה,* משחקים לילדים,* שקית זבל גדולה לפסולת,* מצלמה, כמובן.,9. לקינוח אפשר להגיש גם פירות, שגם הם שותפים מצוינים. כדאי לארוז אותם שלמים בבית ולהשאיר את חווית הקילוף והחיתוך לכיף של הפיקניק. הקליפה ושלמות הפרי שומרים על כל המרכיבים התזונתיים במלא אונם, אבל גם סלט פירות מוכן יכול להיות קינוח בריא ולא משמין לארוחה.,10. מצב רוח והתנתקות מהסביבה, תהיו שם כי זה העיקר - המשפחה.
‏

7. תרמוס – אל תשאירו אותו בבית. אין כמו כוס חמה של תה או קפה אחרי ארוחה טובה. אל תתעצלו, ומלאו את התרמוס במשקה האהוב עליכם וארזו אותו לצד קינוח אהוב: עוגיות מלוחות, עוגה בחושה, עוגיות שוקולד.

8. חשוב לזכור:

* בקבוקי מים קפואים - 2 לילות לפני מועד הפיקניק הקפיאו 2-3 בקבוקי מים, אשר ישמשו אשר ישמרו על קור המאכלים בצידנית.

* מחצלת או שמיכת פיקה נוחה.

* כלים חד פעמיים – צלחות וכוסות חד פעמיות, מפת שולחן חד פעמית, סכו"ם, מפיות

* פותחן קופסאות וחולץ בקבוקים

* קרם הגנה

* אלתוש - למי שרגיש ליתושים

* חבילת פלסטרים

* מגבונים לחים

* כובעי מצחייה

* משחקים לילדים

* שקית זבל גדולה לפסולת

* מצלמה, כמובן.

9. לקינוח אפשר להגיש גם פירות, שגם הם שותפים מצוינים. כדאי לארוז אותם שלמים בבית ולהשאיר את חווית הקילוף והחיתוך לכיף של הפיקניק. הקליפה ושלמות הפרי שומרים על כל המרכיבים התזונתיים במלא אונם, אבל גם סלט פירות מוכן יכול להיות קינוח בריא ולא משמין לארוחה.

10. מצב רוח והתנתקות מהסביבה, תהיו שם כי זה העיקר - המשפחה.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית