יש לי הפרעה: 'אני לא מספיקה כלום'

שישי הקצר כבר כאן.. אני מודאגת. לא הספקתי כלום, אני רק מרגישה שאני עסוקה כל הזמן אבל 'תכלס' שום פינה לא סגורה * מה גורם לנו לא להספיק? והאם זה תלוי בשעון או בעצם בזמן שלנו עם עצמנו? (זמן)

טליה אדר | כיכר השבת |
כל היום אני עסוקה אין לי מושג למה? ערימת המטלות לא נגמרת, עוד שניה השבת בפתח ובחישוב מהיר הגעתי רק לרבע מהמטלות שיש לי לסיים היום. לא מבינה למה בזמן הארון נראה לי שהשעון טס ומתקתק מהר מדי, ניסיתי לארגן לעצמי רשימה מסודרת לסמן וי על כל משימה שסיימתי ולהתקדם הלאה .. פשוט לא הולך..

אז פתחתי את מפת האסטרולוגיה שלי לראות האם הכוכבים מרקורי וצדק נפגשו איפושהו או שיש נסיגה של פלוטו וזה מה שמונע ממני להספיק את כל מה שהייתי בעבר מספיקה בחצי מהזמן העומד לרשותי, אפילו בדקתי אם יש איזה כוכב קטן מאיר כזה, אולי אולי זה מה שיעזור. אבל לא מצאתי תשובה מדוייקת גם שם.

מה באמת מונע מאתנו להספיק?

ישנם כמה אלמנטים המרכיבים את הזמן, יש תקופות בחיים שהגוף שלנו מתנהג בצורה איטית יותר או להיפך, כמובן שזה תלוי נסיבות, אך ישנם גם כמה גורמים חיצוניים המסיחים את הדעת, שאנו לא שמים לב אליהם, הם חלק משיגרת יומנו ולכן לא שמים לב כמה זמן הם גוזלים מאתנו:

1. סדר עדיפויות
לעיתים אנחנו יודעות בוודאות מה אנו צרכות לעשות זה קיים אצלנו במקום מכובד מאד בתודעה, אך כאשר אנו באים לשלוף ולתרגם אותו לעשייה, משהו משתבש, במקום לעשות את הדבר העיקרי והחשוב לנו אנו עוסקים בזוטות שאינם ממש חשובים או דחופים ואת הדבר האמתי דוחים ולבסוף מפספסים. לכן כדי להתגבר על תופעה זו כדאי שתכיני רשימה של מה שחשוב לך, תתחילי למפות מראש הרשימה את החשובה ביותר ועד למה שהכי פחות דחוף לך.

2. הסחות דעת
הסחות דעת כגון: טלפונים, שכנות, חברות, או סתם ככה להחזיר את הכביסה לארון יכולות להיות גורם מרכזי לבעיית ההספק שלך, לפני המטלה הבאה שלך הגדירי לעצמך במדוייק מה את הולכת לעשות הניחי לכל הסחות הדעת מסבב והתמקדי במטלה, הציבי לעצמן זמן ממוצע לביצועה, יהיה לך יותר קל, אך אל תשכחי לסמן וי כשסיימת.

3. אחד נוסף – השמחה
טוב נו אז ברור שצריך להיות בשמחה תמיד וזה.. אבל בפועל זה לא ממש כך, לפחות תתחילי מלצאת מהעצבות, ריבוי המטלות והעומס של החיים מעיבים על תחושותייך, קחי לך הפוגה לשניה שמעי שיר שישמח אותך, פעולות קטנות יכולות לגרום לרגעי אושר, ואז פני למטלותייך זה ייראה לך הרבה יותר קל ופחות כבד ממה שאת חושבת.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית