התגובה הלא צפויה של קייט מידלטון למעריץ שביקש סלפי

השבוע נסעה הנסיכה מוויילס ללידס (העיר השלישית בגודלה בבריטניה) כדי לקדם את הקמפיין החדש שלה. בזמן ביקורה, מעריץ קרא לה וביקש סלפי. שימו לתשובה (המדהימה) שלה (תרבות)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
ירקרוקת (צילום: shutterstock)

קייט מידלטון רק אישרה את מה שכולנו ראינו שעומד להגיע: החוק "ללא סלפי" של משפחת המלוכה כבר לא נאכף.

השבוע נסעה הנסיכה קתרין ללידס (העיר השלישית בגודלה בבריטניה) כדי לקדם את הקמפיין החדש שלה, "שייפינג אס", שתומך בהתפתחות לגיל הרך. בזמן ששהתה שם, ביקרה בשוק "לידס קירקגייט" ושוחחה עם ספקים על היוזמה שלה.

בשלב מסוים, גבר בקהל קרא לה וביקש ממנה לצלם סלפי. לשמחתנו הרבה, הסרטון שותף בטוויטר על ידי קמרון ווקר מ-GB News (ראו למטה).

כשמידלטון ניגשה לאיש, הוא אמר, "אני מצטער. אני ממש לחוץ" ולתשובה הקסומה (נסיכה או לא נסיכה?!) שלה הוא (ואנחנו) בטוח לא התכונן. היא השיבה לו: "אל תדאג, בבקשה. זה בסדר. כולנו נלחצים".

תמונות עם מעריצים נחשבות לעניין רציני מכיוון שיש כלל מלכותי לא כתוב שאוסר על המשפחה לצלם סלפי בזמן תפקידה. הנסיכה מוויילס התעלמה מהמסורת במספר הזדמנויות, כמו כאשר פנתה אליה קבוצת נשים בבית הילדים "פוקסקאבס" בלוטון, עיירה במחוז בדפורדשייר שבאנגליה. אבל במקרה דנן, היא יכלה לדחות את עתירתן... אבל לא עשתה זאת.

במהלך ביקורה בלידס, לבשה בת המלוכה מעיל ירוק עם כפתורים כפולים. היא שילבה אותו עם סוודר בגוון שמנת, מגפיים שחורים וארנק ירוק תואם.

המטרה החדשה שלנו ל-2023: להשיג סלפי עם קייט.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית