עושים שמח ומחברים בין עולמות

נריה אנג׳ל וניסו סלוב, צוות תקליטנים מהמגזר החרדי ששילבו עבודה בניהם והקימו את 'happy dj' עם אלפי צפיות ביוטיוב על כל סט שיוצא לזוג התקליטנים, בין הפקות ענק ועבודה על הדיסק החדש שלהם הצלחנו לתפוס אותם לשיחה משותפת ולדעת טיפה מי עומד מאחורי הצוות השמח הזה (מוזיקה)

נטלי פולג | כיכר השבת |
האפי דיג׳יי. כשמם כן הם, נריה אנג׳ל וניסו סלוב צוות תקליטנים מהמגזר החרדי שהחליטו להקים בעצם את המושג ״שמחה אמיתית״ בכל אירוע, עם שילוב משתי עולמות שונים מחוברים למטרה אחת, שהיא לשמח את עם ישראל. מצליחים צוות התקליטנים להרקיד ולהקפיץ כל אולם אירועים מגדול ועד קטון. ולכו תדעו.. אולי בקרוב נשמע אותם צועקים ערב טוב קיסריה.

נריה אנג׳ל, וניסו סולב כל אחד יוצר מוכשר שבא מהעולם שלו, ויחדיו הצליחו ליצור יצירת אומנות של שילוב שני עולמות באירוע אחד. נריה אנג׳ל, תקליטן מוכשר שגדל על המוזיקה מגיל אפס, הוציא לא מעט יצירות אירועיו שעברו את עשרות אלפי הצפיות בערוץ היוטיוב שלו.

במקביל, שותפו, בחור מוכשר גם הוא תקליטן מצליח מהמגזר הפתוח יותר שיצירותיו המקוריות נצפו מליוני פעמים בערוץ היוטיוב שלו. וכשכל אחד בא עם האהבה שלו והדרך המיוחדת שלו, הפגיש השם ביניהם וביחד חיברו שתי עולמות באולם אחד, היחודיות והמקוריות של די ג׳יי ניסו לצד הניסיון של אנג׳ל במגזר החרדי, יצרו את הנוסחה המושלמת לעשות מקסימום שמח בכל אירוע.

מטרתם של צוות התקליטנים היא בעצם להביא את המקסימום מהמוזיקה למגזר שלנו אבל בטוב טעם והכללים של המגזר הדתי חרדי. ״אין כמו להרקיד אולם בהפרדה מלאה אבל עם המוזיקה החדשנית ביותר ועם היכולות הכי חדשניות שיש באווירה מקפיצה, עד השמים ואווירת אחדות ויכולת להביא לכל אחד מהמשתתפים באירוע מקסימום הנאה והתחברות למוזיקה הבלעדית שאנו מביאים״.

ובהחלט, מה שמיוחד בזוג התקליטנים הללו, צוות happy dj. זה שאת המוזיקה שלהם הם יוצרים מאפס, כל האירוע בעצם עובד על תכנים מקוריים וחדשניים. ״אין כמו לעבוד עם חומר שאתה בעצם ייצרת, בדרך כלל תקליטנים מורידים חומר או מעתיקים אותו ממעבר לים, אך אנחנו משתדלים ועובדים אך ורק עם חומר מקורי״ עוד הוסיף נריה ואמר כי ״במגזר שלנו אנשים משתוקקים לתכנים מקוריים ויחודיים, קשה למצוא מוזיקה איכותית וטובה במוזיקה החדשנית, לכן בעצם המטרה שלנו זה להביא כמה שיותר מקוריות שתבוא דווקא מהמגזר שלנו ולא מפזילה לבחוץ, אלא לתת מה שבאמת יש לנו להציע״.

ובאמת.. החלו הצוות לעבוד על דיסק חדש שכולו תכנים מקוריים של השניים עם חלום ורצונות להביא את הזמרים הטובים בארץ ולחברם למגזר שלנו, הרצון ליצור חומר ייחודי ולחבר שתי עולמות על במה אחת. נותנת בעצם לצוות התקליטנים יחודיות ויכולת להראות שגם בהפרדה מלאה ובלי לצאת מהכללים של המגזר השמרני שלנו, אפשר להביא את המקסימום של מוזיקת 2016.

״המטרה שלנו זה בעצם לשמח את עם ישראל״ צועקים בקול האפי דיג׳יי, ״לשמח כמה שיותר נשמות, וכפי שידוע שהמוזיקה מחברת ומאחדת, ועם המטרה הזו, הכלים שלנו, הרצון להביא מקוריות ומקסימום הנאה ושמחה. וכמובן לקדש שם שמיים אנו ממשיכים הלאה להגשים את החלום שלנו " מסכמים האפי דיג׳יי.

ואכן, יודו אלו שהשתתפו באירועים של השניים, השמחה, האיכות, התכנים המיוחדים, הקצב הסוחף, והאווירה המקפיצה שמכניסים שני החברה מהשניה שנכנסים לאולם, היא אווירה של פעם בחיים.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית