הגר"א יוסף: לשלול את כושר הדיינות של הרב דוד סתיו

הרב אברהם יוסף הפתיע במהלך ישיבת מועצת הרבנות הראשית ודרש לשלול את הכושר לדיינות מיו"ר ארגון רבני צהר הרב דוד סתיו • בקשתו של הרב יוסף נדחתה על הסף (יהדות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב דוד סתיו (צילום: פלאש 90)

סערה במועצת הרבנות הראשית: רבה של חולון, הגאון רבי אברהם יוסף, דרש לבטל את כושר הדיינות להרב דוד סתיו מי שהתמודד מול הרב דוד לאו לתפקיד הרב הראשי לישראל והפסיד.

במהלך ישיבת מועצת הרבנות הראשית אתמול (שני) הפתיע הרב אברהם יוסף את חברי המועצת כשהוא מבקש מהם שלא לחדש את כושר הדיינות של הרב דוד סתיו.

הרב יוסף נימק את בקשתו בכך שבפסקים של הרב סתיו בשנים האחרונות עולה כי אינו ראוי להיות דיין ולכן דרש לשלול את כושר הדיינות.

למרות בקשתו של הרב יוסף, מועצת הרבנות הראשית החליטה בכל זאת לחדש את תעודת כושר הדיינות לרב סתיו ובקשתו של הרב אברהם יוסף נדחתה.

כזכור, שבועות לפני הבחירות לרבנות הראשית, תקף מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל את הרב סתיו ואמר עליו בין היתר: "אין לו יראת שמיים בכלל, אין לו יראת שמיים. אומרים שהוא נבחן, מה זה שווה?, דואג האדומי היה חכם גדול בתורה בזמנו של שאול המלך, ואז אמרו רבותינו שאין לו חלק לעולם הבא".

מרן הגר"ע יוסף הגדיר את הרב סתיו רשע ואמר: "הוא לא ראוי להיות כלום, להשים אותו רב ראשי? מותר לעשות דבר כזה? להחניף לבני אדם? זה דרכה של התורה חס ושלום? בשביל שאני אוהב אני אחניף?".

בתוך כך, העיתונאי יאיר שרקי מדווח היום כי הרב סתיו נפגש אתמול עם הרב הראשי האשכנזי דוד לאו לפגישת עבודה ראשנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר