"שַׁבָּת טִישׁ": רב המכר החדש לכבוד שבת קודש

חודש אחד מהשקת הספר "שבת טיש" והוא הספיק כבר להפוך לרב מכר שנחטף מהמדפים. לכבוד ימי החנוכה עושה כבר את דרכה המהדורה החמישית אל החנויות (יהדות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
שבת טיש (צילום: ללא קרדיט)

חודש אחד בלבד עבר מאז הושק הספר החדש "שבת טיש" והוא הספיק כבר להפוך לרב מכר שנחטף בזה אחר זה מחנויות הספרים. הביקוש הולך וגדל והמהדורה החמישית עושה כבר את דרכה אל חנויות הספרים לכבוד ימי החנוכה הקרבים ובאים.

הספר המהודר, הוא פרי עבודתו של איש הספר והחינוך הרב מתתיהו דייטש-אשכנזי. בספר תמצאו שפע של סיפורי צדיקים מאלפים, פנינים ופרפראות על הפרשה, ימי הילולא של צדיקים ומעשיהם, פינות לשוניות, אירועים היסטוריים, מעשיות ואגדות המושכות את לבם של צעירי הצאן, מידות והליכות של גדולי ישראל, ועוד מדורים רבים וקבועים.

הכל ערוך בכרך אחד, המכיל בתוכו את כל פרשות השנה החל מבראשית וכלה בפרשת וזאת הברכה ולאחריהן כל מועדי השנה.

(ללא קרדיט)

לשון הספר צחה ונעימה, האותיות מאירות עיניים ומנוקדות בניקוד דקדוקי מלא, תמונות של שולחנות שבת ברחבי העולם מעטרות את דפי הספר. המדורים מסודרים להפליא לכל שבתות השנה, והחומר המגוון שבספר מעניק שעות ארוכות של הנאה צרופה לכל בני המשפחה, קטנים כגדולים.

מעכשיו לא תצטרכו לעמול ולטרוח. הכל מוכן ומזומן, ערוך לתפארת ומוגש בטוב טעם וחן, בספר החדש "שבת טיש".

"עיון קל בספר החדש מגלה, כי הפעם זה לא 'עוד ספר', אלא הספר, בה"א הידיעה" אומר המחבר ל"כיכר השבת". "אל הנער הזה התפללנו. רבנים ומחנכים, הורים ואישי ציבור מכל גווני הקשת, כולם כאחד מהללים ומשבחים את היצירה המפוארת, ושולחן המערכת מוצף בתגובות נלהבות רבות מצד קוראים המדווחים על מהפך באווירת השבת בביתם".

הספר ניתן להשגה בחנויות הספרים המובחרות, במחיר מיוחד לרגל ההשקה ולרגל ימי החנוכה, לקיים דברי חז"ל: "אורה - זו תורה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר