לחכות שגלקסי 4 יגיע לארץ? או לקנות את המכשיר הקודם?

עומדים לרכוש מכשיר סמארטפון חדש ומתלבטים האם לחכות למכשיר הדגל החדש של סמסונגה-Galaxy S4? אולי בכלל עדיף לרכוש את הגלקסי 3? הכתבה הזו מיועדת עבורכם (דיגיטל,סלולר)

יוסף פאר | כיכר השבת |
Samsung Galaxy S-4 (צילום: יח"צ)

לחכות למכשיר החדש או לקנות את הישן? בסוף חודש 'אפריל', צפוי מכשיר הדגל החדש של סמסונג - Samsung Galaxy S4, לנחות על המדפים במעל מ-100 מדינות, לאלה מבינכם שעומדים בפני רכישת מכשיר סמארטפון חדש - מיועדת הכתבה הבאה.

אכן, המכשיר החדש מכיל ים של פיצ'רים חדשים, שרק עבורם שווה לחכות מספר חודשים, מה גם שתמיד כיף להחזיק את המכשיר החדש והאחרון ביד, אולם מסתבר, שחלק מהפיצ'רים יעודכנו גם במכשיר הדגל הישן, הגלקסי 3.

בכיר בחברת הענק הקוריאנית 'סמסונג' אמר לאחר ההשקה הגדולה של מכשיר הגלקסי 4, כי חלק מהפיצ'רים יגיעו בעדכון החדש למכשירי הגלקסי הקודמים.

Samsung Galaxy S-4, חוויה של סאונד (צילום: יח"צ)

מדבריו של ניק דיקארלו, שהובאו גם באתר גאדג'טי, "כל מה שלא תלוי בחומרה, יגיע בוודאות לכל מכשירי הדגל".

סביר להניח, שפיצ'רים חדשניים הופעלים בעזרת המסך החדשני, לא יכללו בחבילת העדכונים למכשירים הקודמים בסדרת הדלגסי, עקב כך שהם דורשים חומרה אחרת, כמו כן כל האופציות המצריכות שימוש בחיישנים מיוחדים לא יתווספו למכשירים הישנים.

לעומת זאת, הממשק החדש ככל הנראה כן יגיע גם למכשירים הישנים, כאשר ההערכות מדברות שגם שירות התרגום החדשני של סמסונג ואופציות הצילום החדשניות יגיעו גם הם לסמארטפון הישן שלכם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר