הטלפון הכשר הבא? מיקרוסופט השיקה טלפון ב-90 ש"ח

מיקרוסופט שרכשה לאחרונה את נוקיה, השיקה אמש את ממשיך הדרך של נוקיה 100, הנוקיה 130 שמיועד לשווקים מתפתחים ומגיע ללא יכולת חיבור לאינטרנט ועם סים כפול. המחיר צנח במעט והוא צפוי לעמוד על פחות מ-90 שקלים (חדשות טכנולוגיה, סלולר)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

כנראה שענקית התוכנה מיקרוסופט הבינה כי עתידה של נוקיה בעידן הטלפונים החכמים לוט בערפל. אחרת אין הסבר מדוע היא טרחה להשיק בעצמה את הטלפון הסלולרי הזול ביותר של נוקיה, "נוקיה 130".

הטלפון אמנם מכוון לשווקים מתפתחים, בהם השימוש באינטרנט לא נצרך או לא קיים, ולכן הוא מגיע ללא יכולות חיבור לאינטרנט. מה שגם הופך אותו לטלפון כשר יחסית, במחיר שפוי. (אם כי סביר להניח כי מחירו יזנק באם יקבל חותמת כשרות). נכון להיום, מחירו של המכשיר צפוי לעמוד על פחות מ-90 שקלים לטלפון.

הטלפון החדש שממשיך את סדרת נוקיה 100, כולל בתוכו גם שיפורים משמעותיים יחסית למכשירים ברמת מחירים אלו. כשיוצע דגם היכול להכיל 2 כרטיסי סים. כמו גם העובדה שהמכשיר יוכל לנגן קבצי שמע ווידאו. ויכול לתמוך בכרטיס זיכרון חיצוני של עד 32 גיגבייט.

במיקרוסופט אומרים כי בכל שנה נמכרים מעל ל-350 מיליון מכשירי טלפון סלולרי, אשר אינם מוגדרים כטלפונים חכמים. כשמרביתם נמכרים במדינות מזרח אפריקה והמזרח התיכון. לשוק הזה מכוונת מיקרוסופט את מאמצי ההישרדות של מי ששלטה פעם שלטון ללא מיצרים בשוק הסלולר - נוקיה.

למרות זאת, מציינים במיקרוסופט כי הטלפון החדש ישווק גם במדינות מפותחות, כשהוא ישווק כמיועד לשמש כטלפון גיבוי לטלפון הסלולרי החכם, היקר יותר. אך אנו מסופקים אם אכן ישמש הטלפון לכך, בפרט לאור העובדה שכבר כיום ניתן למצוא טלפונים חכמים בסיסיים בפחות ממאה שקלים.

עם זאת, מדובר בבשורה טובה לבעלי הטלפונים הכשרים, שיוכלו למצוא כעת טלפון כשר אשר אינו מיושן כמו רוב הטלפונים המשווקים כיום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר