מנכ"ל משרד התקשורת: "גולן טלקום הפרו ביודעין את הוראות הרישיון"

מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר תקף את חברת גולן טלקום במהלך דיון בוועדת הכלכלה של הכנסת ואמר כי המשרד יפעל בכל האמצעים נגד החברה שהפרה את הוראות הרישיון (אקטואליה)

חיים אבני | כיכר השבת |
גולן טלקום. אילוסטרציה (צילום: Lior Mizrahi/Flash90)

לאחר הודעת המכירה - במשרד התקשורת פותחים חזית מול 'גולן טלקום': שבוע לאחר שחברת 'גולן טלקום' הודיע כי נמכרה לחברת 'סלקום' בסכום של כ-1.2 מיליארד שקלים, במשרד התקשורת פותחים חזית מול חברת גולן טלקום.

בדיון מיוחד שנערך היום (שלישי) בוועדת הכלכלה של הכנסת בנושא מכירת החברה לחברת סלקום, תקף מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר את חברת גולן טלקום על רקע ההטבות המופלגות שקיבלה החברה ממשרד התקשורת בשנים האחרונות ועל רקע הפרות הרישיון החוזרות ונשנות של החברה בשנים האחרונות.

בדיון אמר פילבר כי "לא על גולן טלקום תקום ותיפול התחרות. משרד התקשורת מחויב לתחרות שנוצרה בענף הסלולר בארבע השנים האחרונות ולירידת המחירים - והיא תישמר".

"המשרד מתכוון לפעול בכל האמצעים נגד חברת גולן טלקום, שהפרה ביודעין את הוראות הרישיון והיא לא תזכה להקלות והטבות", הוסיף פילבר.

עוד אמר כי "התנאים התחרותיים שנוצרו בשוק, עם כניסת המפעילים הווירטואליים והמפעילים הסלולריים החדשים, ושורת הרפורמות שהוביל המשרד, ימשיכו להתקיים, גם אם גולן טלקום תעזוב את השוק" .

משרד התקשורת הודיע כי הוא רוצה להבטיח שבד בבד עם התחרות, תיבלם ההתדרדרות והפגיעה בתשתיות ובהשקעות, דבר שעלול להביא לפגיעה קשה באיכות השרות.

"התחרות והמחירים הנמוכים יימשכו גם אם גולן תצא מהשוק. המשרד מחויב לרמת המחירים והתחרות שנוצרו בשוק", אמר מנכ"ל משרד התקשורת.

מגולן טלקום טרם נמסרה תגובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר