ניצחון שני ל'אפל': גם מכירתו של ה'נקסוס' נאסרה בארה"ב

לאחר שבשבוע שעבר נאסרה בעקבות תביעת 'אפל' מכירת ה'גלאקסי טאב 10.1', על ידי שופטת בית המשפט המחוזי לוסי קו, כעת, נאסרה גם מכירת מכשיר ה'גלאקסי נקסוס' בארה"ב. גם הפעם טוענת 'אפל' כי במכשיר מספר הפרות לפטנטים הרשומים על שמה. הבולט בינהם הוא איחוד תוצאות חיפוש מהאינטרנט ותוצאות חיפוש מהמכשיר עצמו - בממשק אחד • דיווח (דיגיטל)

יוסף פאר | כיכר השבת |
ה'נקסוס', גם אותו לא תמצאו בארה"ב (צילום: יח"צ)

שופטת בית המשפט המחוזי בארה"ב לוסי קו, שאסרה בשבוע שעבר את מכירת ה'גלאקסי טאב 10.1', ממשיכה לשמח את חברת 'אפל', ואוסרת למכירה גם את מכשיר ה'גלאקסי נקסוס'.

בתביעה שהגישה חברת אפל בחודש פברואר האחרון, נטען כי במכשיר ה'גלאקסי נקסוס' של 'סמסונג' מופרים מספר פטנטים של חברת 'אפל'.

לפי טענות 'אפל', ההפרה הכי מובהקת שמבוצעת ב'נקסוס', היא שילוב תוצאות חיפוש מרשת האינטרנט ובתוכן הנמצא על המכשיר - בממשק אחד.

הטכנולוגיה המדוברת, עליה 'אפל' טוענת להפרה, מצויה גם במכשיר הדגל החדש של סמסונג - הגלאקסי S III. אולם עד כה 'אפל' לא הכניסה גם אותו לתביעה, להערכת גורמים שונים משום שרצתה לקדם את הפסיקה בנקסוס הנחשב למכשיר חשוב בארצות הברית.

חברת 'סמסונג', עדיין לא הגיבה לסדרת פסקי הדין נגדה, אולם באתר 'gadgety' צוטטה תגובת 'גוגל': "אנו מאוכזבים מהחלטתו של בית המשפט המחוזי, אך אנו מאמינים שתתקבל תוצאה ראויה ונכונה ברגע שייחשפו כל הראיות"

כזכור, בשבוע שעבר, לוסי קו, שופטת בית משפט המחוזי בארצות הברית (שאסרה כאמור גם את מכירת ה'נקסוס') נענתה לבקשתה של חברת "אפל" ואסרה את מכירת מכשירי Galaxy Tab 10.1 של חברת 'סמסונג' בארה"ב

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר