ברוך דיין האמת

טרגדיה נוראה: האברך נפטר בדמי ימיו - שבוע לפני החגיגה

האברך הרה"ח רבי רפאל שרגא ויינבאך זצ"ל, מחשובי חסידי לעלוב, נפטר לישיבה של מעלה בתום מחלה קשה, כשהוא בן 52 בפטירתו (דיין האמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
ברוך דיין האמת (צילום: Unsplash)

טרגדיה בחסידות לעלוב לאחר שבמהלך השבת נפטר בדמי ימיו האברך הרה"ח רבי רפאל שרגא ויינבאך זצ"ל, מחשובי החסידים, כשהוא בן 52 בלבד בפטירתו.

רבי שרגא זצ"ל נולד לאביו יבלחט"א הרה"ח רבי אברהם ויינבאך, ובהגיעו לפרקו הוא נישא לרעייתו בת למשפחת סופר מחסידות דושינסקיא, יחד הקימו את ביתם בעיר בית שמש.

בחייו הכירו רבים את רבי שרגא שזכה לשמש משב"ק אצל האדמו"ר מרחמסטריווקא זצ"ל במשך מספר שנים, כאשר בשנים האחרונות הוא השתייך לחסידי לעלוב בבית שמש, שם הוא היה מחשובי החסידים אשר היה דבוק ברבו האדמו"ר.

בלעלוב מספרים בכאב כי בשנים האחרונות הוא חלה במחלה הקשה רח"ל, ולאחר סדרת טיפולים הוא הצליח להתגבר ולהבריא, אך לפני חודשים ספורים הוא חלה שוב ומאז מצבו התדרדר, עד אשר הוא השיב את נשמתו ליוצרה כשבוע בלבד לפני שמחת בר המצווה לאחד מילדיו.

עוד מספרים בלעלוב כי רבי שרגא היה מקפיד תמיד להיות עם חיוך על שפתיו, אדם שסייע תמיד לכל דורש. בכ"א אדר - יום הילולת הרה"ק מליז'ענסק, היה נוהג רבי שרגא לשרת נאמנה את המתפללים הרבים אשר היו סועדים בהכנסת האורחים.

בפטירתו הותיר אחריו את רעייתו ובני משפחתו, בהם את ילדיו, אשר רק שניים מהם זכו להינשא. הלווייתו תתקיים הערב בשעה 23:00 בבית ההלוויות שמגר.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר