לראשונה: סניף מהדרין ראשון לקפה ג'ו

החל מהשבוע, הסניף בפתח תקווה של רשת בתי הקפה הידועה, קיבל את חותמת הכשרות של בד"צ בית יוסף. הסניף שהפך למהדרין הנו הסניף ברחוב הסיבים 2 בקריית מטלון בפתח תקווה. בעל המסעדה, איש העסקים אורי גלי, מספר על המהלך שהוביל, ושבעקבותיו גם סניפים אחרים עשויים להפוך למהדרי

לראשונה, נפתח סניף מהדרין של קפה ג'ו. בימים האחרונים הגיעו נציגי מערכת הכשרות של בד"צ בית יוסף לסניף בפתח תקווה, כשתעודת הכשרות המיוחלת בידיהם, לאחר שהתאימו את כל מערך המסעדה לדרישות הכשרות של הבד"צ.

הסניף שהפך למהדרין הנו הסניף ברחוב הסיבים 2 בקריית מטלון בפתח תקווה. בעל המסעדה, איש העסקים אורי גלי, מספר על המהלך שהוביל, ושבעקבותיו גם סניפים אחרים עשויים להפוך למהדרין: "ברוך ה' יש ציבור גדול של שומרי כשרות בפתח תקווה והסביבה. גם בקרב המשרדים והמפעלים באזור, ישנה דרישה גובהה של אנשים דתיים וחרדיים שחיפשו מסעדה מהדרין באזור. בכל קרית מטלון, כמעט ואין בנמצא מסעדה מהדרין. אני שמח שמהיום נוכל לשרת את הציבור הדתי והחרדי".

קפה ג'ו בפתח תקווה, פתוח בכל יום עד השעה 12 בלילה. "למשפחות חרדיות, בעיקר אלו המגיעות מבני ברק, זהו מקום ייחודי עם אווירה נעימה", מסביר אורי. "כבר היו אצלנו משפחות שעשו כאן שבע ברכות, ימי הולדת ואירועים אחרים. אנחנו מאמינים בציבור שומרי המצוות ולכן אנחנו גם משקיעים בזה".

"אנחנו במרחק של 3 דקות נסיעה מבני ברק", מספר אורי. "כשנוסעים על ז'בוטינסקי, אחרי כמה רמזורים פונים ימינה לרחוב הסיבים. אנחנו נמצאים ממש בתחילת הרחוב".

מהשבוע, כאמור, קפה ג'ו בפתח תקווה תחת חותמת הכשרות של בד"צ בית יוסף. לרגל השינוי במערך הכשרות במסעדה, מבטיח אורי מבצעים מיוחדים לחודש הקרוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר