בזק משיקה חבילת תקשורת המאפשרת חיסכון של עשרות אחוזים

בזק ממשיכה במהפכת התקשורת בציבור החרדי, ומשיקה היום מוצרים חדשים ייעודים ומותאמים במיוחד עבור המשפחה החרדית. במסיבת עיתונאים מיוחדת לציבור החרדי, בהשתתפות בכירי החברה ומנהלי השיווק והפרסום, הציגה בזק את הבשורות החדשות עבור הציבור החרדי. כל הפרטים (חדשות, כלכלה)

מישאל לוי | כיכר השבת |

בזק ממשיכה במהפכת התקשורת בציבור החרדי, ומשיקה היום מוצרים חדשים ייעודים ומותאמים במיוחד עבור המשפחה החרדית. במסיבת עיתונאים מיוחדת לציבור החרדי, בהשתתפות בכירי החברה ומנהלי השיווק והפרסום, הציגה בזק את הבשורות החדשות עבור הציבור החרדי.

בזק משיקה חבילת תקשורת המותאמת במיוחד עבור המשפחה החרדית המבורכת בילדים, אשר מטבע הדברים צורכת דקות שיחה רבות, ולעיתים לא מסתפקת בקו טלפון אחד. דבר זה מוביל לעלויות גבוהות, ובמיוחד בתקופה זו "בין הזמנים", בה כל בני המשפחה נמצאים בבית.

זאת הסיבה שבזק מציעה חבילת תקשורת משולבת, הכוללת שני מסלולים לבחירת הצרכן, לפי דפוסי השימוש המשפחתיים, אשר תחסוך עשרות אחוזים בחשבון הטלפון החודשי. חשוב לציין כי בזכות החבילה החדשה, ועל פי דפוסי השימוש הנפוצים במגזר החרדי, תוכל משפחה לחסוך מעל 1200 שקל בשנה.

המסלול הראשון כולל שני קווי בזק + 1500 דקות שיחה ליעדים נייחים, בכל שעות היממה, תא קולי ושיחה מזוהה. כל זאת במחיר של 134.90 שקל לחודש בלבד. המסלול השני כולל 2 קווים, 1500 דקות שיחה לכל היעדים (נייח וסלולרי), בכל שעות היממה, תא קולי ושיחה מזוהה. כל זאת במחיר של 149.90 שקל לחודש בלבד. חשוב לציין, כי שני המסלולים הינם ללא התחייבות.

בתוך כך, הכריזה בזק על השקה קרובה של כרטיס חיוג כשר, ה- Bcard. היתרון המרכזי של כרטיס ה- Bcard מעבר לעלות דקת השיחה, הוא בכך שניתן להשתמש בו מכל קו טלפון, ולא רק מטלפונים ציבוריים, כפי שהיה נהוג עד כה בבזק. הכרטיס החדש נותן מענה לצורך של תלמידי הישיבות ובנות הסמינר, לאמצעי תקשורת זול וכשר מהישיבות והאולפנות. החיוג בכרטיס נעשה באמצעות מספר 1-800 מכל קו טלפון (ציבורי, נייח ונייד), ומאפשר שיחות פנים ארציות ובינלאומיות, זאת על ידי הקשת המספר המוטבע על גבי הכרטיס. התשלום עבור הכרטיס מתבצע מראש בעת רכישת הכרטיס. תמחור השיחות נעשה לפי דקה, כך שיש שליטה בהוצאות. עלות דקת שיחה מטלפון נייח לנייח הינה רק 15 אג' לדקה בלבד. חשוב לציין כי, הכרטיס חסום לתכנים שאין דעת חכמים נוחה מהם, ומאושר על ידי וועדת הרבנים לענייני תקשורת.

רן גוראון, משנה למנכ"ל וסמנכ"ל השיווק של בזק, "בזק היא חברת התקשורת המרכזית והגדולה בישראל, וככזאת היא שמה דגש לשירות כלל מגזרי האוכלוסייה, וזאת באמצעות פיתוח שירותים מתקדמים וייחודיים המותאמים לצרכי הלקוחות. בזק ממשיכה במהפכה הכשרה ובונה מוצרים ייחודים עבור הציבור החרדי העונים לצרכים האמיתיים בתחום הכשרות, המחיר והאיכות. אנו רואים את המגזר החרדי כמגזר אסטרטגי, החשוב מאוד לבזק, ולכן אנו דואגים לספק לו שירות ברמה הגבוהה ביותר".עוד מוסיף גוראון כי, "כזכור, בזק פועלת גם בזירת התוכן והשיקה שנה שעברה את חידון שמירת הלשון, אשר הכה גלים רבים בציבור החרדי וזכה במקום השני, על תרומתו למובילות בזק במגזר החרדי, בתחרות שהתקיימה בשבוע שעבר של איגוד השיווק והפרסום".

כזכור, תחילתה של המהפכה הכשרה של בזק במגזר החרדי התרחשה עם השקתו של השירות "קו ונקי", אשר נועד לחסום גישה לתכנים שאינם הולמים את ציבור שומרי תורה ומצוות. שירות "קו ונקי" היווה בשורה של ממש לציבור החרדי והדתי המבקש מצד אחד ליהנות מחידושי הטכנולוגיה, אך מצד שני אינו מוכן שאלו יפגעו באורח חייו ואמונתו. השלב השני במהפכה נערך לפני כשנתיים עם התרחבות הכשרות לערוצי תקשורת נוספים ביניהם כרטיסי חיוג כשרים. והשלב השלישי יצירת קומת מספרים כשרה, אשר מטרתה יצירת מספר זיהוי, קרי קידומת זהה לכל חברי הקהילה שבקומה הכשרה.

השלב הרביעי במהפכת התקשורת היה חידון "שמירת הלשון" שנערך אשתקד.על מהלך זה זכתה 'בזק' במקום שני בפרס "האפי" היוקרתי, על תרומתו למובילות בזק בציבור החרדי. חידון "שמירת הלשון" הינו פעילות חדשנית, שטרם נעשתה במגזר. לא מדובר היה בעוד פעילות שיווקית שמטרתה מכירה, אלא פעילות שמטרתה חיזוק נושא שמירת הלשון מתוך חיבור למישור התורני ועידוד תחרות והצטיינות בתחום. החידון יצא לדרך לאחר היערכות מקיפה ותכנון רב בהתייעצות עם רבנים ובהכוונתם של גדולי הדור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר