שופרסל מייקרת מחירים, אלרוב: להעדיף עסקים קטנים

רשת 'שופרסל' הודיעה אמש על היענותה לבקשת הספקים, ועל החלטתה לייקר מוצרים רבים שימכרו בסניפי הרשת. איציק אלרוב מגיב: "רשתות השיווק ויצרניות המזון החליטו בשיתוף פעולה אדוק לייקר ולמרר את החיים למיליוני אזרחים, זאת למרות שרבים ממחירי הסחורות בעולם נמצאים בעת האחרונה במגמת ירידה, קורא לציבור להשתמש בכוח הצרכני"

שאול כהנא | כיכר השבת |
סניף של שופרסל (צילום: פלאש 90)

חברת שופרסל הודיעה אמש (רביעי) על החלטתה לייקר את מחירם של אלפי מוצרים שימכרו בסניפיה.

שופרסל נענתה בכך לדרישתם של חברות המזון הגדולות להעלות את מחירי המוצרים. ברשת שופרסל לא פירטו האם כל המוצרים שהספקים ביקשו לייקר את מחירם אכן יתייקרו, או שמה רק חלקם יתייקר, אולם הודיעו, כי חלק משמעותי ממוצרי "המותג הפרטי" לא יתייקרו.

בשופרסל אמרו בתגובה לאתר ynet: "העלאות מחירים אלו באות לאחר חודשים רבים בהם לא התבצעו העלאות מחירים וזאת חרף עליית מחירי התשומות ועליית חלק ממחירי חומרי הגלם. משהתקבלו דרישות להעלאות מחירים ממגוון ספקים רחב אנו כרשת שיווק לא יכולים למנוע יותר את עליות המחירים ועל כן אלו יתבצעו במהלך החודש הקרוב".

איציק אלרוב מתנועת 'הצרכנים' אמר בתגובה כי "רשתות השיווק ויצרניות המזון החליטו בשיתוף פעולה אדוק לייקר ולמרר את החיים למיליוני אזרחים, זאת למרות שרבים ממחירי הסחורות בעולם נמצאים בעת האחרונה במגמת ירידה".

"גאוות התעשייה הישראלית הפכה מקור עושק וניצול האזרח הקטן. הפוליטיקאים החדשים והישנים נאלמים דום נוכח ההתייקרויות ולנו הצרכנים לא נותר אלא לעשות מעשה. אל מול מתקפת ההתייקרויות".

"אנחנו חייבים לצאת למתקפת מנע על ידי צמצום קניות. תנועת 'הצרכנים' קוראת לציבור להשתמש בכוח הצרכני ולעודד רשתות ויצרנים ישראלים קטנים. זה רק בידיים שלנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר