מקום 4

מאיר גל

מאיר גל, המנכ"ל הצעיר והנמרץ של משרד הפרסום "גל-אורן" לא היה צריך את נתוני "יפעת" כדי להבין שהשנה האירה לו פנים

מאיר גל, המנכ"ל הצעיר והנמרץ של משרד הפרסום "גל-אורן" לא היה צריך את נתוני "יפעת" כדי להבין שהשנה האירה לו פנים. תשס"ט רבת התהפוכות, תיזכר כשנה שבה הוביל את הקמפיין של ניר ברקת במגזר הד"ל וד"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר