כשהחרדים מארחים את יוזמת ז'נבה

בנט חובר ללפיד - החרדים חוברים לשמאל: אל"מ (במיל') שאול אריאלי מראשי 'יוזמת ז'נבה' התארח בתכנית הקבינט עם משה גלסנר ברדיו קול חי, והתעמת בחריפות עם סמנכ"ל ההסברה של מועצת יש"ע יגאל דילמוני. בדיון השתתפו גם הרב יוסף שוינגר, איש הציונות הדתית הרב משה קליין מ'הדסה' והעיתונאי אברהם רוזן מ'יום ליום'. האזינו לעימות הסוער (חרדים)

אברהם הלוי | כיכר השבת |
רק על הצ'ולנט הייתה הסכמה. הקבינט (צילום: רדיו קול חי)

בנט חובר ללפיד - החרדים חוברים לשמאל: ככל שמתחזקת "הברית החדשה" שבין מפלגת הבית היהודי בראשות נפתלי בנט, לבין יש עתיד בראשות יאיר לפיד, כך גוברים הקולות בציבור החרדי, הקוראים לזנוח את הברית עם המתיישבים ביו"ש, ולחבור לשמאל.

מי שקוטף את פירות החיבור הזה, הוא בין היתר ארגון יוזמת ז'נבה, כאשר השבוע התארח אל"מ (במיל') שאול אריאלי מראשי 'יוזמת ז'נבה' בתכנית ה'קבינט' עם משה גלסנר ברדיו קול חי, ושטח את משנתו.

במהלך הדיון התפתח עימות חריף בין אל"מ אריאלי לסמנכ"ל ההסברה של מועצת יש"ע יגאל דילמוני, שהטיחו האשמות זה בזה.

אריאל גם נשאל, מדוע ישנו קשר בין שמאל מדיני לבין עמדות אנטי דתיות, האם המקומות הקדושים כמו מערת המכפלה יועברו לידי הפלסטינים. אריאלי השיב על כך, ונימק את עמדתו מדוע לדעתו על הציבור החרדי לתמוך ביוזמת ז'נבה.

בפאנל השתתפו גם מנהל המקומות הקדושים הרב יוסף שוינגר, איש הציונות הדתית הרב משה קליין - רב המרכזים הרפואיים של 'הדסה' והעיתונאי אברהם רוזן מ'יום ליום'.

האזינו לתכנית המלאה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר