שכח את הילד ברכבו ומואשם בגרימת מוות ברשלנות

כתב אישום הוגש נגד נחמן שטיצר, המלמד ממודיעין עילית, ששכח לפני כחצי שנה את הילד חנוך בוימל בן ה-4 ברכבו, שם מצא את מותו, באשמת גרימת מוות ברשלנות. בכוונת הפרקליטות לדרוש עונש מאסר בפועל, אך צוות ההגנה מתכוון לדרוש עבודות שירות בלבד, בטענה כי שטיצר מביע חרטה כנה על הטרגדיה (חרדים)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
הנהג על רקע זירת האירוע (צילום: פלאש 90 וחדשות 24)

גרימת מוות ברשלנות: כתב אישום נגד הנהג נחמן שטיצר, תושב מודיעין עילית, הוגש בשבוע שעבר לבית משפט השלום ברמלה, בגין גרימת מוות ברשלנות.

לפני כחצי שנה, בתחילת חודש אלול, הסיע נחמן שטיצר, ששימש כמלמד בתלמוד-תורה בשכונת ברכפלד במודיעין עילית, את הילד חנוך חיים בוימל בן ה-4 בדרכו לתלמוד תורה.

שטיצר, שהסיע יחד עם הילד בוימל מספר ילדים נוספים, הוריד אותם מרכבו, אך שכח את הילד חנוך ברכב, בכל שעות הבוקר. רק בשעות הצהריים, כששב אל הרכב, גילה את הזוועה ומצא את הילד ללא רוח חיים.

ניסיונות ההחייאה שבוצעו בילד הקטן כשלו, ושעות ספורות לאחר-מכן הוא הובא למנוחות במסע הלוויה קורע לב, כאשר אביו ביקש את סליחתו של בנו הקטן לקול בכיות וזעקות השבר של המשתתפים.

בשבוע שעבר, לפי הדיווח ב'גלי צה"ל', הוגש לבית משפט השלום ברמלה, כתב אישום נגד שטיצר, באשמת גרימת מוות ברשלנות.

על פי הדיווח, הפרקליטות הודיעו כי ידרשו עונש מאסר בפועל. הדיון בתיק צפוי להתחיל בעוד כשלושה שבועות. מנגד, בצוות ההגנה של הנהג מתכוונים לדרוש עונש מאסר בעבודות שירות בלבד, בטענה כי שטיצר מביע חרטה כנה על המקרה הטראגי.

עורך דינו, עופר בר-טל, הסביר ב'גלי צה"ל' כי "הלקוח שלי הלום צער עדיין. הוא מתחיל להבין ולעכל עד כמה הסיפור הזה משפיע וישפיע על חייו בעתיד. אנחנו מאוד מקווים שבית המשפט יתחשב ושהעונש לא יהיה כבד מדי".

מאז האסון, נוצר קשר מיוחד בין שטיצר לבני משפחתו של הילד. הקשר החל בימי השבעה, כשנחמן שטיצר הגיע לנחם את בני המשפחה, לבקשתם. למרות הקושי שבדבר, שהה שטיצר עם בני המשפחה במשך שעתיים תמימות, כשבני המשפחה מבהירים לו כי אינם כועסים עליו כלל וכלל ומתפללים להצלחתו במשפט.

כחודש לאחר האסון הקשה, סב הילד, הרב ישראל אלטר לייכטר, יצא בשתי יוזמות חשובות, במטרה להנציח את זכרו של הילד הקטן ולסייע בהצלת חיים במקרים דומים, ולשם כך גייס גם את הנהג נחמן שטיצר.

לפני מספר חודשים, משפחות לייכטר מצד הילד, ושטיצר מצד הנהג, המשיכו להפגין אחדות מופלאה, כאשר הסבא, הרב ישראל לייכטר, חיתן את בנו האחרון, ומשפחת שטיצר, ערכה באחד מימי השבע ברכות את סעודת השמחה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר