יורד לשטח: מנכ"ל רשת החינוך של ש"ס בסיור עבודה ראשון

שבועות ספורים לאחר מינויו לתפקיד מנכ"ל רשת מעיין החינוך התורני של ש"ס, מרדכי מרדכי, יצא היום (רביעי) לסיור ראשון במוסדות של הרשת באשדוד ובתל אביב (חרדים, בארץ)

חיים שקדי | כיכר השבת |
מרדכי מרדכי, מנכ"ל רשת החינוך (צילום: פלאש 90)

שבועות ספורים לאחר מינויו לתפקיד מנכ"ל רשת מעיין החינוך התורני של תנועת ש"ס, מרדכי מרדכי, יצא הבוקר (רביעי) לסיור ראשון במוסדות של הרשת.

סיור העבודה של מרדכי מגיע בצל מצבה הקשה של רשת החינוך התורני בעקבות דוח הביקורת החמור של החשב הכללי באוצר, שפורסם ימים ספורים לאחר כניסתו לתפקיד.

את הביקור פתח מרדכי מרדכי בבית הספר "שערי ציון" באשדוד, בניהולה של הגברת יוכבד דדון, שם סייר בין הכיתות השוכנות בקרוואנים והתפעל כי למרות המצב בית הספר מתפקד כראוי ותלמידיו מקבלים את מלוא החינוך המתאים.

מרדכי מרדכי בת"ת "תפארת יוסף" בת"א (צילום: כיכר השבת)

לאחר-מכן המשיך מרדכי מרדכי לביקור במוסדות נוספים של רשת החינוך בעיר אשדוד ומשם פנה לביקור במוסדות הרשת בתל-אביב, שם ביקר בבית הספר לבנות "תפארת יוסף" שע"י מוסדות "שערי ציון" בניהולה של הגברת רחל כנפו, ולאחר-מכן ביקר בתלמוד-תורה "אמרי דוד" שע"י מוסדות "שערי ציון" בניהולו של הרב אהרון טוויג.

אל ביקוריו של מנכ"ל הרשת מרדכי מרדכי התלוו מנהל הלשכה גבריאל ישראלוב, יו"ר מוסדות "שערי ציון" הרב שמואל אלישיוב, מפקח המוסדות הרב חביב ביטון והרב מרדכי אילוז.

אחד המשתתפים בביקור העבודה הראשון של מרדכי מרדכי אומר ל"כיכר השבת" כי "מרדכי נכנס כראוי לתפקידו כמנכ"ל הרשת ללא זעזועים מיוחדים והחל לפעול לרווחת המוסדות ולהבראת הרשת אל מול מצבה כשהוא מביא עמו את הניסיון שצבר והקשרים שרקם בימי עבודתו כמנכ"ל במשרדי הממשלה השונים".

המשלחת בתל-אביב. (כיכר השבת)
מנכ"ל הרשת בבית הספר "שערי ציון" באשדוד

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר