הכל נשאר במשפחה: יוסף בוסו - מנכ"ל זמני של רשת החינוך של ש"ס

לאחר התפטרותו של מרדכי מרדכי מתפקידו כמנכ"ל רשת מעיין החינוך התורני של ש"ס, היום מונה לתפקיד מנכ"ל זמני - יוסף בוסו. בש"ס כמו בש"ס הכל נשאר במשפחה (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
המנכ"ל הזמני יוסי בוסו (צילום: יעקב כהן)

לאחר התפטרותו המפתיעה והדרמטית של מרדכי מרדכי בשבוע שעבר, שנחשפה ב"כיכר השבת", מתפקידו כמנכ"ל רשת מעיין החינוך התורני של ש"ס, כעת מונה לתפקיד מנכ"ל זמני - יוסף בוסו.

בשבוע שעבר חשפנו ב'כיכר השבת' כי מרדכי מרדכי שמונה רק לפני כחודש לתפקיד המנכ"ל החליט להתפטר מתפקידו, ובש"ס עבדו שעות נוספות לאתר ממלא מקום למרדכי.

הבוקר נפלה ההחלטה למנות את בוסו לתפקיד.

מתברר כי בש"ס כמו בש"ס הכל נשאר במשפחה. יוסי בוסו הוא חתנו של הרב משה מאיה - יו"ר רשת החינוך וחבר מועצת חכמי התורה, ואחיהם של יהודה אבידן ואוריאל בוסו - סגן ראש עיריית פתח תקווה. בוסו הוא גם בן דוד של הגב' יהודית יוסף - כלתו של מרן הרב עובדיה יוסף.

עד המינוי החדש שימש בוסו כמנכ"ל רשת החינוך של ש"ס בפתח תקווה ונחשב לאיש החזק של ש"ס בעיר, כשהצליח להביא את אחיו לעמוד בראשות התנועה בעירייה.

בש"ס יש מי שמקווה כי הפעם המינוי יתפוס, ובוסו יישאר לתקופה ארוכה ולא לחודשים ספורים בלבד ובד בבד יצליח בשיקום הרשת בצל הדו"ח החמור של החשב הכללי באוצר.

כפי שנחשף בשבוע שעבר ב"כיכר השבת", מרדכי מרדכי הגיש ביום רביעי מכתב לחברי מועצת חכמי התורה של התנועה בה כתב כי החליט לעזוב את תפקידו כמנכ"ל הרשת.

גורמים ברשת החינוך אומרים ל"כיכר השבת" כי בשיחות סגורות תקף מרדכי בחריפות את בכירי הרשת וכינה אותם "אנשים רעים".

לדבריהם, מרדכי טוען כי הוא שנים עוסק בעשייה ציבורית ומעולם לא פגש באנשים רעים כאלו. לדבריו, הוא אינו רוצה להרוס את הקריירה הציבורית שלו ולכן בכוונתו לעזוב את הרשת כבר בימים הקרובים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר