ראש עיריית רמלה: "גפני הכי נבון בפוליטיקה, אבל הוא לא עונה לי"

ראש עיריית רמלה, יואל לביא, שיבח היום (רביעי) את ח"כ משה גפני ואמר כי הוא "האיש הכי נבון ומומחה בפוליטיקה", אך הוסיף כי הוא מתקשר אליו לאחרונה וגפני לא עונה (חדשות)

חיים שקדי | כיכר השבת |
"נבון ומומחה אבל לא עונה". ח"כ משה גפני (צילום: פלאש 90)

"ח"כ משה גפני הוא האיש הכי נבון ומומחה בפוליטיקה", כך שיבח בבוקר (רביעי) ראש עיריית רמלה יואל לביא, את חבר-הכנסת מסיעת 'יהדות התורה'.

את הדברים המפתיעים אמר ראש העיר יואל לביא במהלך סיור בבית הספר 'שערי ציון' ברמלה, יחד עם מנהלת מחלקת החינוך והנוער איילת כהן.

לביא, סייר בבית הספר ושמע סקירה מקיפה על תוכניות הלימודים של בית הספר, ובמקביל שמע על בעיית הצפיפות ממנה סובל המבנה, בו לומדים כ-450 ילדים וכן על מחסור במגרש משחקים מתאים.

ראש העיר התעניין על הקייטנה הפועלת בבית הספר והתעניין באשר ללימודי הליב"ה בביתר הספר וכששמע כי במקום לומדים מאה אחוז ליב"ה, הביע את התפעלותו והתרשמותו.

במהלך הסיור, אמר ראש העיר כי "ח"כ משה גפני הוא האיש הכי נבון ומומחה בפוליטיקה, הוא האדם שאפשר להתייעץ איתו על הכל". בדבריו, הזכיר ראש העיר את 'חוק נהרי' ואמר כי גפני שלט בחוק ישר והפוך.

ראש העיר הוסיף וסיפר לנוכחים כי הוא מחפש לאחרונה הרבה מאוד את ח"כ משה גפני אך זה לא עונה לו. "חבל שלאחרונה הוא בקושי עונה לי", אמר לביא, "אני מחפש אותו כבר הרבה זמן, אך בתקופה האחרונה הוא עסוק מאוד ולא חוזר אליי".

ראש העיר הבטיח כי ישתדל לעזור לבית הספר וכי העירייה תמליץ למשרד החינוך שיסייע גם הוא לבית הספר, והוסיף כי "גפני בחכמתו ובתבונתו יכול גם לעזור לבית הספר וחבל שאיני מצליח לתפוס אותו".

בסיור השתתפו יו"ר מוסדות 'שערי ציון' הרב שמואל אלישיוב, המפקח החינוכי הרב חביב ביטון, הרב מרדכי אילוז, ונציגי ההורים, איתי חן, יוסי שמש ואיתי חן.

מלשכתו של ח"כ משה גפני, טרם נתקבלה תגובה לדברים.

ראש העיר במהלך הסיור. (יוסי שמש)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר