המלמד נחמן שטיצר הורשע בגרימת מוות ברשלנות

נחמן שטיצר, המלמד ממודיעין עילית, הורשע בבית משפט השלום ברמלה בגרימת מוות ברשלנות במסגרת עסקת טיעון. ההגנה תבקש 6 חודשי מאסר בעבודות שרות (חרדים, בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
שטיצר על רקע זירת האירוע (צילום: פלאש 90 וחדשות 24)

נחמן שטיצר, המלמד ממודיעין עילית, הורשע היום (חמישי) בבית משפט השלום ברמלה בגרימת מוות ברשלנות במסגרת עסקת טיעון.

שופטת בית המשפט נירה דיסקין החליטה לקבל את עסקת הטיעון אליה הגיעו עורכי הדין של פרקליטות מחוז מרכז ועורכי דינו של נחמן שטיצר הנהג שנאשם בגרימת מותו של הילד חיים בוימל ז"ל, אותו שכח במכוניתו.

במסגרת עסקת הטיעון, סוכם כי כתב האישום יתוקן, שטיצר יודה במעשה, יורשע וישלח לתסקיר שרות מבחן. ההגנה תבקש שיוטל על נחמן עונש של 6 חודשי מאסר בעבודות שרות, מאסר מותנה ופיצוי כשההחלטה הסופית תקבע לאחר קבלת התסקיר.

במהלך הדיון הודה שטיצר ובא כוח המאשימה ביקש להרשיע את הנאשם כשהשופטת קובעת כי על סמך הודעתו היא מרשיעה אותו בעבירה לפי סעיף 304 לחוק העונשין.

כזכור, האירוע הקשה אירע לפני קצת יותר משנה, בתחילת חודש אלול תשע"ב, אז הסיע נחמן שטיצר, ששימש כמלמד בתלמוד-תורה בשכונת ברכפלד במודיעין עילית, את הילד חנוך חיים בוימל בן ה-4 בדרכו לתלמוד תורה.

שטיצר, שהסיע יחד עם הילד בוימל מספר ילדים נוספים, הוריד אותם מרכבו, אך שכח את הילד חנוך ברכב, בכל שעות הבוקר. רק בשעות הצהריים, כששב אל הרכב, גילה את הזוועה ומצא את הילד ללא רוח חיים.

ניסיונות ההחייאה שבוצעו בילד הקטן כשלו, ושעות ספורות לאחר-מכן הוא הובא למנוחות במסע הלוויה קורע לב, כאשר אביו ביקש את סליחתו של בנו הקטן לקול בכיות וזעקות השבר של המשתתפים.

לפני כחודשיים וחצי, פנה שטיצר במכתב אל שר החינוך שי פירון, בו שטח את היום הנורא בחייו, והסביר מדוע הסדרת דיווח על ילדים יכול למנוע את המקרה הבא ולהציל נפשות וקרא לפירון להסדיר את הדיווח על אי הגעת ילדים למוסדות חינוך, מה שימנע הישנות מקרים מסוג זה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר