המשטרה ניסתה לעצור את החשודים בתקיפת גולובנציץ

כוחות משטרה פשוטו על מאה שערים, במטרה לעצור את תוקפי הקבלן אריה גולובנציץ. כוחות המשטרה לא הצליחו לעצור איש, אך הם מבטיחים כי עד הערב כולם יעצרו (חרדים)

שושי מילר | כיכר השבת |
התוקפים בביתו של גולובנציץ (צילום: כיכר השבת)

יחד עם חזרת הפשקווילים המתריעים מפני "נעיצת כלונסאות בעצמותיהם של קדושי ארץ, במתחם 'אריה גולובנציץ' שבבית שמש", נראה כי נושא הבניה במתחם גולובנציץ חוזר לכותרות.

הבוקר (ב') פשטו כוחות משטרה על בתי החשודים בתקיפת הקבלן אריה גולובנציץ, בשכונות מאה שערים בירושלים.

הפשיטה, התקיימה הבוקר בסביבות השעה 6:00, אך לא בוצעו מעצרים. עקב הניסיון לבצע מעצרים, קיימו נטורי קרתא הפגנה בכניסה למתחם הבניה בבית שמש.

גורמים במשטרת ירושלים, אומרים לכיכר השבת, כי לא בוצעו מעצרים בשל העובדה שחלק מהחשודים עזבו את בתיהם ונמלטו. "אבל בשעות הקרובות כולם ייעצרו".

כזכור לפני קרוב לחודשיים, כנופיה של שמונה אנשים, שהזדהו כאנשי ארגון 'אתרא קדישא', הגיעו בשעות הערב המאוחרות לביתו של מוכר הקרקע ר' אריה גולובנציץ בשכונת בית וגן בירושלים, היכו אותו מכות נמרצות והבטיחו כי זהו רק "ביקור ראשון בסדרה".

האנשים הגיעו לבית לאחר שהציגו את עצמם כקבוצה האוספת כסף לצורך הכנסת כלה. לאחר שנכנסו לבית, השכיבו את גולובנציץ על הרצפה, והיכו אותו מכות נמרצות באמצעות חפץ כהה. בתו ורעייתו, שהיו בבית בזמן המעשה הצליחו לתעד חלק מהתוקפים, ומסרו עדות מפורטת לחוקרי המשטרה שהגיעו למקום, זמן קצר לאחר שהתוקפים נמלטו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר