"האם המרעיבה" מתלוננת: "מכפישים את שמי"

הפרקליטות דורשת להטיל שנת מאסר בפועל על "האם המרעיבה", שטוענת בראיון ל'חדשות 10' כי הייתה ותהיה אמא טובה. "מכפישים את שמי ואני לא יכולה לצאת לרחוב", אמרה (ארץ)

מישאל לוי | כיכר השבת |
האם המרעיבה (צילום ארכיון: פלאש 90)

"הייתי אמא טובה כל השנים, אני אמא טובה, ואהיה אמא טובה", כך אומרת האם, שמוכרת בשם "האם המרעיבה", שנחשדה לפני כארבע וחצי שנים בהתעללות בבנה והרעבתו.

אתמול, ביקשה הפרקליטות מבית המשפט המחוזי בירושלים להטיל על האם שנת מאסר בפועל לאחר שלטענתם, האם לא קיימה את התנאים בהסדר הטיעון עליו חתמה.

בראיון ל'חדשות 10', אמרה האם: "שכל אחד יעשה חשבון נפש, אם הוא היה רוצה שזה יקרה לילדים שלו". לדבריה, "הייתי אמא טובה כל השנים, אני אמא טובה, ואהיה אמא טובה, בעבר, בהווה ובעתיד. הכפישו את שמי בלי לדעת כלום".

"מכפישים את שמי ואני לא יכולה לצאת לרחוב. אם אני יוצאת לרחוב אומרים 'אמא מרעיבה, אמא מרעיבה'", מתלוננת האם שלא מבינה מה רוצים ממנה.

בעוד שלושה שבועות יכריע בית המשפט האם לקבל את דרישת הפרקליטות או שמא להאמין לאם ולפרקליטיה הטוענים כי האם עומדת בכל התנאים שנכפו עליה.

פרקליטה של האם, עו"ד יהודה פריד אמר אמש בשיחה עם "כיכר השבת" כי "הפרקליטות דורשת מאסר של שנה אחת, אנחנו אומרים שהיא קיימה כמעט את כל התנאים והילדים נמצאים אצלה וזאת ההוכחה שכן אפשר לסמוך עליה, אם היא קיימה כמעט את כל התנאים אין שום סיבה לדרוש מאסר וכמובן אנחנו מבקשים לשחרר אותה".

"זה שקר", מוסיף עו"ד פריד על טענות הפרקליטות, "יש לי מכתב מבית משפט לנוער שמינה השבוע פסיכיאטר חדש לילד בהסכמת משרד הרווחה. הוא כל הזמן בטיפול והוא לא סיים אותו. עובדה שבית המשפט סומך עליה".

הרב אברהם פרויליך מעסקני 'העדה החרדית', טען בשיחה עם "כיכר השבת" כי "היא עמדה בתנאים, אין טענה כזו. הרי צריך לגמור את התיק בסופו של דבר אז באופן טבעי הפרקליטות אומרת כך וכך, למעשה זה כבר סגור ביניהם בהסכמה הדדית על הכול והכול נגמר ואולי עוד חצי שנה היא תצטרך עוד לשאת בנושא של הפסיכיאטריים אבל זה לא תיק שמעניין מישהו, בדיונים אף אחד לא מגיע, אלו דיונים משעממים שלא מעניינים איש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר