מסע ההפחדה בזכיינית ערוץ 2

הוגשה תלונה נגד מרואיין ב'המערכת': קרע חוטי עירוב

מסע ההסתה בתכנית התחקירים החדשה: איש ארגון ההסברה 'דוסים' הג יש תלונה במשטרה נגד מרואיין בתכנית "המערכת" שתועד כשהוא משחית חוטי עירוב ומפרסם תמונות תועבה בשכונה הירושלמית קריית יובל (בארץ)

ניסים פרץ | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

בשעות הצהריים (שלישי) הגיש הפעיל החברתי יעקב לבי, מפעילי פרויקט "דוסים" תלונה במשטרה נגד תושב שכונת קרית יובל בירושלים לאחר שזה תועד על ידי צוות תכנית התחקירים "המערכת" בהגשת מיקי חיימוביץ כשהוא מבצע לכאורה עבירות כגון הדבקת מודעות תועבה האסורות על פי חוק בשטח ציבורי ובשטח עירוני ללא מתן היתר וללא תשלום אגרה כנדרש על פי חוק. בנוסף צוין בתלונה כי המתועד קרע חוטי עירוב והשחית רכוש פרטי וציבורי.

לבי הסביר בתחנת המשטרה: "החשוד עצמו אומר בתכנית שהחוק לא מעניין אותו. השילוב בין מסע השחרה והפחדה כנגד הציבור החרדי בשיתוף עבירות על החוק שנעשו על מנת לפגוע ברגשותיהם ובאורח חייהם של אזרחים הוא מדרון חלקלק ומסוכן".

לדברי לבי: "פרסום תמונות תועבה תוך מטרה לפגוע בצפור נפשם של שומרי תורה ומצוות חמור בעיני מפגיעה פיזית. קריעת חוטי עירוב על מנת לפגוע בקדושת שבתם של תושבי השכונה הינה כפיה חילונית ומנוגדת לערכים אנושיים ודמוקרטיים. אדם אשר רומס כל חוק בשטח הציבורי, קרוב לפגיעה פיזית בילדים המתגוררים השכונה".

"אנו מדברים על פיקוח נפש של ממש" אמר לבי. "אם התלונה לא תטופל כראוי, העבריינות רק תגבר בחסות ההסתה המתמשכת ומהר מאוד נצטרך לעסוק בתלונות חמורות יותר בעקבות אלימות פיזית. מעבר לכך, חוק זה חוק – וצריך לכבדו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר