ההכרעה נפלה

בית משפט המחוזי קבע: 'האם המרעיבה' לא תיכלא

בית משפט המחוזי בירושלים פסק בצהריים (רביעי) כי 'האם המרעיבה' לא תיכלא בבית הסוהר. הפרקליטות דרשה להטיל על האם שנת מאסר בפועל בטענה כי לא עמדה בתנאי הסדר הטיעון כפי שסכומו עמה, לפיהם הייתה צריכה לקחת את הילד לטיפולים. עם זאת, נגזר עליה מאסר על תנאי (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
"האם המרעיבה" בבית המשפט, היום (צילום: פלאש 90)

בית משפט המחוזי בירושלים פסק בצהריים (רביעי) כי 'האם המרעיבה' לא תיכלא בבית הסוהר כפי שדרשה הפרקליטות.

תושבי מאה שערים יכולים להיות רגועים היום, זאת לאחר שבימים האחרונים חששו בשכונה ובחסידות "תולדות אהרון" שבית המשפט יענה לבקשת הפרקליטות ויגזור עונש מאסר של שנה על האם מהשכונה, אך כאמור שופט בית המשפט המחוזי בירושלים אמנון כהן פסק הצהריים כי האם לא תיכנס למאסר.

עם זאת, השופט אמנון כהן גזר על האם מאסר על תנאי, בטענה כי האם לא עמדה בתנאי הפיקוח שהוטלו עליה.

כזכור, פרקליטות מחוז ירושלים בחקשה מבית המשפט לגזור על האשה שנת מאסר בפועל, לאחר שלטענתם היא לא עמדה בתנאי הסדר הטיעון ולא שלחה את בנה לטיפולים.

פרקליטה של "האם המעריבה", עורך-הדין יהודה פריד העריך קודם הדיון בשיחה עם "כיכר השבת" כי השופט יסתפק בגזר דין מקל שיטיל על האם מאסר על תנאי: "לדעתי בית המשפט יסתפק בהמלצת שירות מבחן וייתן לה מאסר על תנאי. היום לא נעלה אף טענה מפני שאת כל הטענות העלינו בפני השופטים בדיון הקודם, היום אנחנו מגיעים לשמוע החלטה".

"היה זה דיון שנמשך שלוש שעות, אנחנו טענו שהיא קיבלה את כל ההסדרים כפי שסיכמו עמה. גם כך היה מדובר בהסדר טיעון חריג בהיקפו. היא עמדה בכל התנאים שהיו כולל מעצר הבית המלא. הילדים הוחזרו לחזקתה וזו ההוכחה הכי גדולה שסומכים עליה, הילד הקטן מטופל, היא מטופלת, היום היא אישה חולה, מרותקת לכיסא גלגלים, נולדו שלושה ילדים מאז התפוצצות הפרשה. כל שירות המבחן מטעם המדינה קבע שהוא שירות אובייקטיבי קבע כי ניתן להסתפק על ענישה על תנאי", הוסיף עו"ד פריד

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר