"שכחו" להזמין את אלי ישי ליום הגיבוש של ש"ס?

לאחר שבש"ס הביעו זעם על היעדרותו של ח"כ אלי ישי מיום הגיבוש, טוענים מקורביו כי הוא הוזמן לאירוע ברגע האחרון, באמצעות הודעת SMS. "מישהו בחר לפגוע בו" (חדשות,חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
חברי הכנסת של ש"ס, היום (צילום: יעקב כהן)

הגיבוש הש"סי: הצהריים (שלישי) דווח ב"כיכר השבת" כי בש"ס זועמים על היו"ר לשעבר ח"כ אלי ישי שהיה הח"כ היחיד שלא הגיע ליום הגיבוש המיוחד בצפון בו השתתפו כל חברי הכנסת בהוראת היו"ר אריה דרעי. אך כעת מתברר, כי בכירי ש"ס כנראה בחרו במכוון לזלזל בח"כ ישי ולהזמינו רק הצהריים בשעה 12, כאשר כל חברי הכנסת כבר היו בצפון או בדרכם לגיבוש. כך לטענת מקורבים לישי.

מקורב לח"כ ישי אמר ל"כיכר השבת": "לא הזמינו אותו, רק היום בשעה 12 בצהריים שלחו לו סמס, כך הזמינו אותו, מה רצו שהוא יבוא עכשיו ומיד?, יש נוהג להזמין לפחות יום לפני, וכך גם היה, אבל כנראה שהיה מישהו בהנהגה שבחר לפגוע בו אישית".

כפי שדווח מוקדם יותר, חברי הכנסת של ש"ס יצאו היום (שלישי) לסיור מיוחד בצפון הארץ, במסגרתו כל חברי הכנסת של התנועה בראשות היו"ר אריה דרעי הגיעו לעמותת 'ברכת מרגלית' של ח"כ יצחק ועקנין, שם ארזו יחד עם מאות שוטרים אלפי סלים לציבור הנזקקים.

חברי הכנסת הגיעו בזה אחר זה לצפון הארץ, מלבד שני חברי כנסת, היו"ר לשעבר אלי ישי וניסים זאב השוהה בחו"ל ולכן נבצר ממנו להשתתף באירוע,

ח"כ אלי ישי אמר ל"כיכר השבת" כי "רבי יצחק וקנין פועל ועושה רבות למען עם ישראל, הנזקקים וכלל החברה. פעילותו הינה רבת שנים ובעלת ערך חשוב. אני שמח על היוזמה אותה הפגינו חברי, חברי הכנסת של ש"ס, לבוא ולסייע".

באשר לאי הגעתו לצפון אומר ח"כ ישי כי "לצערי, עקב התחייבות קודמת, אירוע פרידה של בכיר משרד הרווחה, מנחם וגשל, אשר תרם רבות לציבור החרדי ולנוער הנושר, אירוע שנקבע בהתאם ללו"ז שלי ולפני שהובאה לידיעתי נסיעת הח"כים, נבצר ממני להגיע".

"אני מחזק את פעילות חברי רבי יצחק וקנין ואת עזרתם של יתר חברי, חברי הכנסת של ש"ס", הוסיף ח"כ ישי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר