אלי כהן: קורא למנהיגות החרדית לגנות תקיפת האישה בבית שמש

אלי כהן, מועמד החילונים שהפסיד בבחירות בבית שמש ויו"ר סיעת "בית שמש חוזרת", קורא לראשי הציבור החרדי בעיר לגנות את תקיפת האישה בשבוע שעבר (חרדים, בארץ)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
אלי כהן (צילום: פלאש 90)

אלי כהן, מועמד החילונים בבחירות בבית שמש, שהפסיד לראש העיר המכהן משה אבוטבול, ויו"ר סיעת "בית שמש חוזרת", קורא להנהגה החרדית בעיר לגנות את תקיפת האישה בעיר בשבוע שעבר על ידי חרדי קיצוני.

כזכור, בשבוע שעבר טענה א', דתייה בת 25 תושבת העיר, כי היא הותקפה על ידי חרדי קיצוני בשכונת רמת בית שמש ב', מאחר ולטענתו היא התלבשה באופן לא צנוע.

"בשבוע האחרון התפרסם הסיפור על תקיפה אלימה של אישה דתיה בידי חרדי קיצוני", כתב כהן בדף הפייסבוק שלו. "אסור לעבור לסדר היום בעקבות אירועים אלה, כדי שלא יהפכו לדבר שבשגרה. אני מוקיע את האלימות, וכל גורם אשר נוקט בה".

לדבריו, "אני מקווה שאין אירוע זה מנבא את העתיד להיות בבית שמש, ואך מקרה יחיד הוא".

כאמור, כהן קרא למנהיגי הציבור החרדי בעיר להוקיע ולגנות את המעשה. "אני מצפה מהמנהיגות הפוליטית והרוחנית של הציבור החרדי לגנות את התופעה, ולהוקיע מעשים שכאלה. אחרת, בשתיקתם הם מאשרים את המעשה ומעודדים את הפוגע הבא".

"אנו פועלים למען נוכל לחיות בשלום ובכבוד בבית שמש, ומקרי אלימות הנם גבול אדום לכל אדם אשר תורת ישראל יקרה לליבו. בברכת האמת והשלום אהבו, ובהבטחה לעשות הכל כדי לדבוק בערכים יהודיים אלה".

בדברים שאמרה האשה ל"ישראל היום", שם נחשף הסיפור, היא סיפרה כי הותקפה בזמן שהמתינה בתחנת האוטובוס עם בתה בת ה-3. לדבריה, "הייתי באמצע שיחת טלפון ופתאום חרדי צעק לי 'פרוצה'. נבהלתי ממנו וצעקתי. מיד חייגתי למשטרה. הוא ראה את זה ורץ לעברי, הוא הטיח בי מכות קשות ומשך לי בשיער. יש לי סימנים כחולים בירך ובגב מהתקיפה.

"הוא ניסה לקחת ממני את הטלפון תוך שהוא מרביץ לי מכות נוראיות. הרגשתי פחד מוות. הוא חטף לי את הטלפון מהיד ורץ אתו ונכנס לסמטאות של בית שמש החרדית".

"צעקתי שיעזרו לי אבל אף אחד לא עזר. כל הזמן הזה הילדה שלי, שנבהלה מאוד, צרחה ובכתה. אחרי רבע שעה הגיעה המשטרה. הם התחילו לעשות סריקות ולא הצליחו לאתר אותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר