יפן 2

שני חרדים עצורים במדריד; החשד: רשת לסחר בסמים

שוב חרדים מסתבכים בפרשת סמים: צעירים מחסידות ברסלב נעצרו במדריד בחשד כי היו חלק מרשת לסחר בסמים. המשטרה הספרדית עצרה את השניים כשברשותם נתפסה כמות גדולה של חומרים אסורים. חברי שני הצעירים בשיחה ל'כיכר השבת': "הם לא ידעו שבתיקים שהחזיקו היו חומרים אסורים" (חרדים, בעולם)

נחמן שטרהנץ | כיכר השבת |
אחד החשודים (צילום: מתוך פייסבוק)

דרמה חובקת עולם: פרשייה עגומה בה מככבים שני צעירים המשתייכים לקהילת "שובו בנים" של חסידות 'ברסלב', נחשפת בימים האחרונים לאחר שמשטרת ספרד עצרה את השניים בחשד לסחר בכמות גדולה של סמים.

שני הצעירים, תושבי צפת וירושלים בשנות ה-20 לחייהם, עצורים מאז תחילת השבוע שעבר לאחר שלדברי המשטרה המקומית בוצע אחריהם מעקב ארוך והם חשודים בסחר בסמים.

בשבוע שעבר, השניים טסו ממרוקו לספרד, שם לאחר מעקב עצרה אותם משטרת ספרד, כאשר שברשותם כמות גדולה של סמים. במסגרת הפרשה נעצרו שורת חשודים גויים, זאת מלבד שני הצעירים החרדים. יצוין כי אביו של אחד העצורים החרדים נעצר בעבר במסגרת פרשה דומה.

בינתיים, חבריהם של הבחורים טוענים כי השניים לא ידעו מה העבירו ולא ידעו כלל כי בתיקים שהחזיקו היו חומרים אסורים. השניים נמצאים כעת בכלא במדריד. ובמידה ובית המשפט ירשיע אותם במיוחס להם הרי שצפויות להם שנים ארוכות בכלא הספרדי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר