הישג חרדי במאבק על מתחם הקאנטרי בשכונת רמות הירושלמית

בעקבות התערבות יו"ר ש"ס אריה דרעי, הדיון על הבניה במתחם הקאנטרי ברמות ידחה ב-30 יום, במהלכם מתכוונים הנציגים החרדים לגרום לשינוים בתוכנית לטובת הציבור החרדי (רמות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מתחם הקאנטרי במורדות שכונת רמות אלון (צילום: GS)

המאבק על מתחם הקאנטרי בשכונת רמות: ביום ראשון הקרוב צפוי היה על פי התכנון ראש עיריית ירושלים ניר ברקת להביא בפני וועדת הכספים את אישור תוכנית של מאות יח"ד במתחם הקאנטרי שבשכונת רמות. בירושלים תוכנית הגורמת לסערה גדולה בקרב תושביה החרדים של רמות ושל ירושלים בכלל בשל התכנון ליישב במתחם אנשי קבע חילונים.

אמש התקיימה ישיבת הנהלת העיר במהלכה ביקרו הנציגים החרדים בחריפות רבה את התוכנית ויצאו כנגד אישור בניית המתחם. הבוקר קיבלה הפרשה תפנית מפתיעה כאשר בעקבות התערבותו של יו''ר ש"ס אריה דרעי שנכנס לעובי הקורה נפגשו ראש העיר ברקת יחד עם סגנו נציג תנועת ש"ס צביקה כהן וכן חבר המועצה נתי לסרי והפצירו בו לדחות את אישור התוכנית.

בסיום הפגישה הודיע ברקת כי הוא נעתר לבקשתו של כהן וכי אישור התוכנית לא יובא ביום ראשון הקרוב לאישור וועדת הכספים זאת בניסיון להגיע להסכמה בין כלל הנציגים. בשיחה עם "כיכר השבת" משבח סגן ראש העיר צביקה כהן את נכונותו של ברקת לבוא לקראת הציבור החרדי בעניין בניית מתחם הקאנטרי בשכונת רמות כשהוא מוסיף שמדובר בהישג מרשים.

כעת התוכנית נדחתה ב-30 יום כשבמהלכם אני מקווה שהיא תעודן ותותאם גם לדרישות הציבור החרדי כשהתקווה כמובן הנה שהכל ייעשה בהסכמה ובשיתוף פעולה. כרגע דיינו את הבעייה ויש סיכוי גדול להגיע לפתרון המשבר במהלך ההידברות שתיהיה בשבועות הקרובים אומר כהן באופטימיות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר