אלעד: עימות חדש בין העובדים לעירייה

יו"ר ועדת העובדים בעירית אלעד, תומר כהן, שיגר הודעה ל-200 עובדי העירייה בה הוא קובל על ההתנהלות והזלזול כלפי העובדים. העירייה בתגובה: "גורמים אינטרסנטיים" (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ישראל פרוש (צילום: ארכיון כיכר השבת)

היחסים בין עובדי עיריית אלעד לבין ראשיה ידעו בשנים האחרונות בעיקר מורדות. עת, חודשים ספורים לאחר מינויו של ישראל פרוש לראש העיר, נדמה כי העימותים חוזרים.

בהודעה אלקטרונית ששיגר אתמול (שלישי) מנהל שירותי דת ויו"ר ועד העובדים, תומר כהן, ל-200 עובדים בעירייה, קבל הוא על התנהלותה של העירייה באשר לחוזה בינה לבין העובדים בנושא הסלולרי המגיע להם כחלק מחוזה עבודה.

לדבריו, בתקופה האחרונה ישנה התנהלות הלוקה בחסר בנושא המדובר.

"יש גבול להתנהגות ולזלזול של העירייה בעובדים נושא הפלאפונים. ולא רק", פתח כהן את הודעתו, במעין רמיזה עבה ליחסים העכורים בין העובדים לעירייה.

כהן הסביר לעובדים על ההסכם שנחתם עם העירייה לפני זמן מה: "בהתחלה הוציאה ההנהלה הודעה שהעובדים מתבקשים לנייד את הטלפונים והמספרים על חשבונם ואנחנו נקבל זיכוי בשכר. וגם זה לא לכל העובדים אלא רק חלק".

לדבריו, "אח"כ החליטה העירייה משיקוליה שלה, לרכוש טלפונים כשרים, והצהירה כי המכשירים הישנים יישארו אצל העובדים ומי שירצה לנייד יוכל לעשות זאת".

יו"ר ועד העובדים קובל על-כך שהעירייה העלתה דרישה שעלולה לפגוע בעובדים: "עכשיו העירייה חוזרת בה ומודיעה כי יש להחזיר את המכשירים הישנים, שכמעט ואינם שווים כסף, וכך העובדים לא יוכלו לנייד את המספרים הישנים שלהם".

"בנוסף, בחודשים האחרונים אנחנו משלמים את חשבון הטלפון של העירייה, וחרף הבטחות העירייה, לא קיבלנו שום החזר!!! בנוסף, ההתקשרות החדשה היא בין עיריית אלעד "לחברת סלקום". העובד אינו צד בעסקה. משכך יכולה העירייה לבצע ולבקש מעקב אחרי פירוט שיחות יוצאות!!! זוהי חדירה גסה לפרטיותו של העובד!!!", הוסיף כהן.

"צעד זה נובע מהתעמרות גרידא בעובדים ללא שום מטרה!", הוא קובע ומוסיף, "צעדים אלו נעשו באופן חד צדדי ונגד הסיכומים עם הוועד".

את מכתבו מסכם יו"ר העובדים: "משכך אני קורא לכל העובדים לא להחזיר את המכשירים ולא לנקוט בשום צעד עד שההנהלה לא תסדר את הנושאים הללו מול הועד והעובדים".

מעיריית אלעד נסמר בתגובה כי "מדובר בתהליך שמתבצע לאור הוראות הרבנים, ותוך שיתוף פעולה מלא של ועד העובדים. ניסיונות של גורמים אינטרסנטיים לפגוע בתהליך לא יצלחו בעז"ה. העירייה תמשיך לפעול בכל אשר תידרש, מתוך ראיית טובת התושב לנגד עיניה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר