יו"ר ועד עובדי אלעד: בוטל יום הגיבוש שתוכנן להיום

עשרות עובדי עיריית אלעד אמורים היום לצאת ליום גיבוש בצפון הארץ, אולם עם היודע הגרוע מכל - הוחלט לבטל את הגיבוש. יו"ר הוועד, תומר כהן, "היום הזה הפך לעצוב" (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
תומר כהן (צילום: כיכר השבת )

בשעות הבוקר המוקדמות היום (שלישי), עשרות עובדי עיריית אלעד אמורים היו לצאת ליום גיבוש בצפון הארץ, אולם עם היוודע הגרוע מכל, החליטו הם בעצה אחת לבטל את המאורע ולקיימו במועד אחר שכעת אינו ידוע. העובדים כולם שבו לעבדותם במחלקות העירייה, בכדי לסייע בארגון מסע הלוויה וימי השבעה בבית משפחת החטוף אייל יפרח הי"ד.

תומר כהן, יו"ר ועד העובדים בעיריית אלעד, סיפר ל"כיכר השבת" על היום שאמור היה להיות שמח ומרענן - והפך למצער מכל: "לצערנו כמו כל עם ישראל התבשרנו על מציאת הגופות של שלושת הנערים אייל, נפתלי וגיל-עד שנרצחו על-ידי בני עוולה. אנחנו תכננו כל עובדי עיריית אלעד לצאת מחר ליום גיבוש, כמובן שיום הגיבוש הזה התבטל ויחד עם כל עם ישראל, עובדי העירייה מחבקים את המשפחות ומחזקים אותם".

מידי יום במשך שלושה שבועות עם התפוצצות פרשת חטיפת שלושת הנערים, עובדי העירייה שבעירה מתגורר החטוף אייל יפרח, הגיעו אל מקום עבודתם. אלו היו אמונים על הסיוע למשפחת החטוף. על כך אומר כהן כי "התחושות מאוד קשות. אנחנו דיברנו על זה כל הזמן. כמו כל עם ישראל התפללנו וקווינו לכל מידע ובתקווה שהנערים חיים אבל קיבלנו את הבשורה כמו כל עם ישראל".

"התקיימו ישיבות צוות. ראש העיר הנחה אותנו ואת מנהלי העירייה ואת כל העובדים לתת את כל הגיבוי ואת כל מה שנדרש ברמה העירונית וברמה המערכתית לעזור למשפחה בכל מה שאפשר. כולנו נרתמנו וניתרתם". נוסיף יו"ר ועד העובדים.

תומר כהן ביקר אצל בני המשפחה בשעות שאחרי היוודע הגרוע מכל. כשיצא מדלת ביתם סיפר כי "המשפחה הזאת מאוד חזקה. לכל המשפחות יש זכות גדולה שעם ישראל התחזק. יש להם אמונה מאוד מאוד חזקה ופשוט אין מילים. בשעות כאלה פשוט אין מילים. ליבנו איתם ואנחנו מחזקים אותם, אוהבים אותם ומחבקים אותם ומהשמיים ינוחמו ולא יוסיפו לדאבה עוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר