איציק אלרוב יצטרף למפלגתו של משה כחלון?

משה כחלון ממשיך בפגישותיו לקראת הקמת מפלגתו החדשה שתוצג לפני הבחירות הבאות. בין השמות עמם בדק כחלון אפשרות לריצה משותפת ניתן למנות את איציק אלרוב (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
איציק אלרוב (צילום: פלאש 90)

מאז הודיע משה כחלון שכיהן בעבר כשר התקשורת ושר הרווחה בממשלת ישראל וכחבר הכנסת מטעם סיעת הליכוד, על חזרתו לחיים הפוליטיים, ישנן לא מעט שמועות על המועמדים ברשימת מפלגתו שתוצג סמוך למועד הבחירות.

בעת האחרונה משה כחלון מקיים פגישות אינטנסיביות עם לא מעט אישי ציבור בולטים, בהם ראשי רשויות וחברי-כנסת. ולא רק. כחלון מקיים פגישות עם פעילים חברתיים בהם איציק אלרוב, תושב העיר החרדית בני ברק, שהיה לאחד מראשי מאבק יוקר המחיה ביולי 2011.

לפי הדיווח של העיתונאית טל שניידר, חבר-הכנסת לשעבר כחלון נפגש מספר פעמים עם איציק אלרוב, זאת, כאמור, כחלק מפגישות דמות שערך עם מועמדים אפשריים.

שמו של אלרוב, עולה לאחר ששמה של הרבנית עדינה בר שלום, בתו של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצ"ל, עלה כמי שעשויה להצטרף למפלגתו של כחלון.

הרבנים בר שלום אישרה בעבר כי היא עשויה להתמודד "אם ימשיכו להצר את צעדי המכללה החרדית ימצאו אותי בכנסת. אם כדי להמשיך במפעל שהקמתי אצטרך ללכת לכנסת - אני אלך, אני חושבת על זה ברצינות רבה".

כשנשאלה בערוץ הכנסת האם תתמודד בבחירות לכנסת הבאה ענתה: "כן, אלא אם לא יפריעו לי לנהל את המכללה".

אציק אלרוב מסר בתגובה ל"כיכר השבת": "כחלק מהתפקיד שלי בתנועת הצרכנים אני נפגש עם הרבה גורמים. גם עם פוליטיקאים שהמאבק ביוקר המחייה בוער בהם. הייתי גם שותף להקמת השדולה למאבק ביוקר המחייה בכנסת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר