הערב: "עצרת השנה" למרן הגר"ע יוסף זצ"ל באצטדיון 'ארנה'

במלאות י"ב חודש לפטירת מרן רבנו עובדיה יוסף זצוק"ל, בש"ס משלימים את ההיערכות לעצרת המרכזית שתתקיים הערב באצטדיון 'הארנה' בירושלים • כל הפרטים (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
בימת הכבוד באצטדיון הארנה, הבוקר (צילומים: כיכר השבת)

י"ב חודש לפטירת פוסק הדור: במלאות 12 חודשים לפטירת מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל, בש"ס נערכים לקראת העצרת המרכזית באצטדיון 'הארנה' בירושלים שתתקיים הערב (ראשון) בשעה 21:00.

יו"ר ש"ס אריה דרעי הקים בלשכתו שבהר חוצבים חפ"ק מיוחד בכדי לסיים את הארגון לקראת העצרת שבה על פי התכנון ישתתפו למעלה מ-10,000 בני אדם.

במהלך דברים שאמר דרעי לפעילים בלשכתו, הוא התייחס לעצרות חודש אלול שנחתמו בהצלחה ואמר כי "ברוך ה' למעלה משבעים העצרות התקיימו במהלך חודש אלול האחרון, חסרונו של אביהם של ישראל מרן הרב עובדיה יוסף הורגש בכל עת בעצרות אלול, אבל צואתו הגדולה מהדהדת בליבנו להמשיך ולהרביץ תורה ברבים לעורר ליבם של ישראל לאביהם שבשמיים, נמשיך לקדש שם שמיים בדרכו של מרן, ונתאחד כולנו לכבודו ולזכרו במעמד האדיר שהתקיים במוצאי צום גדליה, שזהו יהיה מעמד החתימה לעצרות הרבות שהתקיימו בחודש אלול".

לכבוד העצרת, שליחים מיוחדים נשלחו לבתיהם של גדולי ישראל, ראשי ישיבות ורבנים, בכדי להזמינם להשתתף בעצרת ולשבת בבימת הכבוד שהוקמה במיוחד באצטדיון.

יצוין כי בסיום המעמד, תתקיים עצרת סליחות ברוב עם בהשתתפות גדולי התורה, וגדולי החזנים והפייטנים.

בש"ס מציינים כי חברת אבטחה מיוחדת נשכרה ומאות מאבטחים וסדרנים יתפרסו על פני האצטדיון וברחבה הסמוכה, על מנת לשמור על הסדר הטוב ולמנוע מצב של חוסר מקום וכדו'.

בארגון "אל המעיין" בראשות הרב משה אילוז שמארגנים את האירוע הענק מבקשים מהציבור: "לא להגיע לקרבת האצטדיון עם רכבים פרטיים כדי לאפשר את הגעתם של מאות האוטובוסים שיעמדו לרשות המשתתפים בעצרת ההספד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר